مد و زیبایی

5 علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

آیا می دانید علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت چیست و چه درمانی دارد؟ آیا این عارضه باعث نارضایتی شما بعد از کاشت ابرو و پشیمانی شما شده است؟ نگران نباشید. آشنایی با دلایل این مشکل به شما کمک می کند آن را راحت تر حل کنید.

19 اسفند 1402

تفاوت بالم لب و پرایمر لب

لب های سالم، خوشرنگ و زیبا باعث می شوند تا زیبایی چهره کامل گردد. به همین علت بیشتر خانم ها از محصولات مراقبتی و آرایشی برای سلامت و زیبایی لب های خود استفاده می نمایند.

9 اردیبهشت 1402

واقعاً می توان مانع از پیر شدن پوست شد؟

امروزه افراد در سنین مختلف توجه زیادی به جوانی و شادابی پوست خود دارند و تمایل به استفاده از روش های جوان سازی پوست در بین مردم در حال افزایش است. ولی تنوع و فراوانی این روش ها، تصمیم گیری برای انتخاب را سخت می نماید.

18 آذر 1401

سفر به ییلاق آیدر ترکیه ، روستای آلپی و سرسبزی که باید از آن تماشا کنید

چرا سفر به سوییس و دردسرهای دریافت ویزای شینگن؟ ییلاق آیدر ترکیه هرآنچه را که از کلبه های جنگلی، مراتع سرسبز و کوه های پوشیده از برف انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهد. این منطقه به قدری زیباست که به روستای آلپی معروفیت پیدا نموده و می تواند مقصدی...

2 آبان 1401

چند راهنمای برای آراسته به نظر رسیدن در طول سفر

فرقی ندارد به چه روشی سفر می کنیم، سوار ماشین می شویم، سفری هوایی داریم و یا در اتوبوس نشسته ایم، به محض اینکه به مقصد می رسیم خسته و نامرتب به نظر می آییم. باید چه کنیم که هم در طول سفر و هم هنگامی که به مقصد می رسیم آراسته و زیبا باشیم؟

21 مرداد 1401

اقدامات لازم بعد از استفاده از کرم لایه بردار

بعد از استفاده از کرم لایه بردار چه کنیم؟ اگر شما هم از کرم لایه بردار استفاده نموده اید، احتمالا برایتان سؤال پیش آمده که قدم بعدی چیست. چه کاری باید انجام دهید که بیشترین بهره را از لایه برداری ببرید. با ما باشید تا با هم به پاسخ این سؤال برسیم.

15 مرداد 1401

اجرای 28 پروژه ملی به توسعه فراوری فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل یاری می نماید

حوزه سلامت یکی از عرصه های با ارزش افزوده بالایی است که می تواند به جهش اقتصاد زیستی در کشور یاری کند. به همین علت هزینه کردن در این زمینه یعنی سرمایه گذاری برای توسعه کشور.

13 خرداد 1401

سوغات شهر مراغه، آنچه باید از این شهر خریداری کنید

سوغات شهر مراغه انقدر متنوع است که دستتان باز است تا برای هر سلیقه ای بتوانید هدیه ای مناسب تهیه کنید. تصور اینکه دست پر از سفر برمی شد و آن هایی که دوستشان دارید را مسرور می کنید باعث می گردد خرید سوغاتی از لذت بخش ترین بخش های سفر باشد. در سفر به مراغه...

6 بهمن 1400

فواید گیاه لاوندر یا همان اسطوخودوس

گلهای لاوندر ، روغن اسطوقدوس و خواص درمانی چای اسطوخودوس هر کدام به تنهایی دهها نسخه درمانی برای رفع مسائل جسمی و اعصاب روان را در خود جای داده اند.در ادامه با ما همراه باشید.

26 آبان 1400

خواص برنج قهوه ای

برنج قهوه ای سرشار از آنتی اکسیدان است که این امر سبب مقاومت بدن در برابر بسیاری از بیماری ها مثل فشار خون و افسردگی ذهنی می گردد.

19 آبان 1400

فواید روزه برای سلامت بدن

روزه فواید جسمی و روحی فراوانی برای انسان در بردارد و روزه داری، شفا بخش جسم و بعلاوه توان بخش، جان انسان است. تحقیقات ثابت می نماید روزه داری درست که با کاهش 20 تا 30 درصد مصرف غذا همراه است، نتایجی چون کم شدن چربی های ذخیره، کم شدن مقدار چربی خون و کلسترول...

11 مهر 1400

آشنایی با مراکز خرید آنکارا از لوکس تا ارزان و سنتی، عکس

اگر جزو کسانی هستید که قصد دارند به آنکارا سفر کنند، بهتر است بدانید مراکز خرید آنکارا متنوع هستند. این شهر هم بازارهای سنتی قدیمی دارد و هم مراکز خرید مدرنی که اجناس لوکس با قیمت های متفاوت در آن ها به فروش می رسد. در مراکز خرید آنکارا سوغاتی های متنوعی...

8 مرداد 1400

انواع روغن های گیاهی و طبیعی برای زیبایی و سلامت پوست، مو و دهان

روزیاتو/ انواع روغن های گیاهی و طبیعی می توانند راه چاره و درمانی عالی و بی ضرر برای حفظ زیبایی و حتی سلامت شما باشند. در این مطلب روزیاتو با انواع روغن های گیاهی و طبیعی آشنا خواهید شد که هم شما را زیباتر می نمایند و هم سالم تر.

7 تیر 1400

روغن خراطین؛ خواص، نحوه مصرف و شرایط نگهداری

روغن خراطین روغنی است که از نوعی کرم به نام کرم قرمز خاکی حلقوی بارانی بدست می آید. الاستین و کلاژن موجود در روغن خراطین عامل اصلی و کلیدی جهت افزایش حجم اندام های مختلف بدن است.

2 اسفند 1399

تزیین میوه برای کودک با مدل های جذاب و بامزه

بچه ها باید روزانه 2 الی 5 واحد میوه دریافت نمایند تا بخشی از احتیاج آن ها به مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها تامین گردد. برای اینکه به راحتی این مواد مغذی را به بدن آن ها برسانید می توانید با تزیین میوه برای کودک او را تشویق به خوردن میوه ها کنید....

29 بهمن 1399

آیا آب برنج برای پوست مفید است؟

افراد بسیاری برای بهبود ظاهر پوست یا تسکین بیماری هایی مانند اگزما از آب برنج استفاده می کنند. برخی شرکت های محصولات آرایشی و زیبایی مدعی اند که آب برنج دارای خواص ضد پیری است اما شواهد علمی کمی برای تایید این ادعاها در دسترسند.

12 بهمن 1399

فواید ویتامین E برای پوست

سلامت نیوز/ ویتامین E فواید زیادی برای پوست دارد، مانند، کاهش آثار پیری، یاری به آسیب ناشی از نور خورشید، کاهش اگزما و کنترل پسوریازیس؛ اما در مقابل، ادعاهای بی اساس زیادی نیز درباره اثر این ویتامین بر روی پوست، وجود دارد که ثابت نشده مثل این که ویتامین...

25 آذر 1399

واقعیت هایی درباره روسیه که نمی دانستید

روسیه پهناورترین کشور دنیا است که در شمال اوراسیا واقع شده است.

7 آذر 1399

مرگ مرموز زن جوان در آستانه ازدواج؛ قتل یا حادثه؟

مردی که متهم است نامزدش را با واردآوردن ضرباتی بر بدنش به قتل رسانده است، در حالی پای میز محاکمه می رود که اتهام را رد نموده و مدعی است نامزدش به مرگ طبیعی فوت شده است.

5 مهر 1399

معرفی تعدادی از شگفت انگیزترین کلیساهای دنیا

بناهایی که انسانها طی قرون متمادی بوجود آورده اند، یکی از جاذبه های گردشگری بوده و بسته به زیبایی، قدمت و نوع معماری، شهرت دارند. در این میان، ساختمانهایی که دارای قداست مذهبی هستند، معمولا شکوه، زیبایی و معماری فوق العاده تری دارند که دلیلش باز می شود...

31 شهریور 1399
تعداد: (27)