سلامتی و پزشکی

5 علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

آیا می دانید علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت چیست و چه درمانی دارد؟ آیا این عارضه باعث نارضایتی شما بعد از کاشت ابرو و پشیمانی شما شده است؟ نگران نباشید. آشنایی با دلایل این مشکل به شما کمک می کند آن را راحت تر حل کنید.

19 اسفند 1402

آخرین تلاش مهندسان ناسا برای نجات سرباز پیر

مهندسان ناسا آخرین دور از تلاش های خود را برای برقراری مجدد ارتباط با فضاپیمای وویجر 1(Voyager 1) انجام می دهند.

1 اسفند 1402

مجسمه رامسس دوم شاهکاری از مجسمه سازی مصر باستان است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشهای منتشر شده، مجسمه رامسس دوم شاهکاری از مجسمه سازی مصر باستان است.

24 بهمن 1402

7 کفش زنانه که می توانید با پیراهن سرهمی زنانه بپوشید

لباس های سرهمی زنانه، لباس هایی راحت و همه کاره هستند. حتی می توان گفت که تقریباً در دنیای مد و پوشاک، همواره مد هستند. چه در پی استایل با پیراهن سرهمی زنانه برای یک دورهمی محبت آمیز باشید و چه در پی پوشیدن لباس سرهمی در یک موقعیت رسمی باشید، کفشی که با...

24 دی 1402

عرض راهروها در دکوراسیون منزل

راهروها به عنوان بخشی از طراحی داخلی منزل، نقش مهمی در ایجاد جریان و رابطه بین اتاق ها و فضاهای مختلف دارند. عرض راهروها، به عنوان یکی از عوامل کلیدی در طراحی و انتخاب مبلمان و دکوراسیون، تأثیر زیادی بر استفاده و احساس کلی از فضا دارد. در این مقاله، به...

12 دی 1402

کمیته همکاری های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بولیواری ونزوئلا تفاهم نامه همکاری...

27 خرداد 1402

تفاوت بالم لب و پرایمر لب

لب های سالم، خوشرنگ و زیبا باعث می شوند تا زیبایی چهره کامل گردد. به همین علت بیشتر خانم ها از محصولات مراقبتی و آرایشی برای سلامت و زیبایی لب های خود استفاده می نمایند.

9 اردیبهشت 1402

5 عادت غذایی که سیستم ایمنی را ضعیف می کنند

در این مطلب، پنج عادت غذایی را معرفی می کنیم که اگر خیلی زود تغییرشان ندهید می توانند تاثیرات مخربی بر روی سیستم ایمنی بدن شما بگذارند.

6 اردیبهشت 1402

تغییرات اقلیمی موجب تشدید فصل آلرژی می گردد

دکتر کاتلین می، رئیس کالج آلرژی، آسم و ایمونولوژی گفت: این یک معادله بسیار ساده است. گرده افشانی بیشتر به معنای روز های بیشتر رنج برای مبتلایان به آسم و علائم آلرژی است.

28 فروردین 1402

شیطانی یا بامزه؛ تصاویری متفاوت از چهره خفاش ها

دکتر مرلین تاتل الان بیش از شصت سال است که دارد از خفاش ها عکاسی می نماید و دربارۀ آن ها مطلب می نویسد. او از سی سال قبل یک مرکز گفتگوی بین المللی دربارۀ خفاش ها پایه گذاری نموده و هدفش این است که به همۀ جهان نشان بدهد این پستانداران کوچک موجودات بی آزار،...

26 فروردین 1402

زیست شبانه تابو نیست، شرایط اجرای آن باید فراهم گردد

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه زیست شبانه تابو نیست، گفت: در هر جایی از تهران که شرایط زیست شبانه فراهم گردد، این مهم قابل احرا است.

17 فروردین 1402

فوت 10 نفر در حوادث ترافیکی کرمان طی 24 ساعت

رئیس اورژانس کرمان: حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

6 فروردین 1402

عنکبوت غول پیکر چگونه لقمه بزرگتر از دهانش را می بلعد؟، عکس

بیشتر عنکبوت ها برای انسان خطرناک نیستند، از جمله عنکبوت های بیوه اما مطالعات نو نشان داده است که شکار این عنکبوت ها بزرگتر از جثه آن ها است.

15 اسفند 1401

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از ملاقات با نفت مسجدسلیمان

سرخپوشان مرکز امروز تمرینی یک ساعته را در استادیوم کاظمی انجام دادند و سپس برای بازی فردا به اردو رفتند.

7 اسفند 1401

شاید باور نکنید، اما ازدواج کنید تا دیابت نگیرید!

صرف نظر از اینکه رابطه یک زوج چقدر صمیمی و گرم است و یا حتی چقدر در زندگی مشترک از هم دورند، اینطور به نظر می رسد که افراد متأهل در کنترل سطح قند خون خود (نسبت به مجردها) عملکرد بهتری دارند.

1 اسفند 1401

شناسایی ویروسی که عامل بیماری های کبد است

اگرچه انتقال ویروس ها از حیوان به انسان موضوع تازهی محسوب نمی گردد، اما در دنیای علم، ویروس های تازه به ندرت کشف می شوند.

15 بهمن 1401

همه چیز درباره دلیل پوسیدگی دندان، راه های پیشگیری و درمان آن

پلاک هایی که روی دندان جمع شده اند اسیدی از خود فراوری می نمایند که باعث پوسیدگی دندان می گردد. پس اگر پلاک هایی که ایجاد شده اند را از بین نبرید یا اجازه ایجاد پلاک روی دندان ها را بدهید، قطعا با بیماری هایی مثل پوسیدگی دندان، بیماری های لثه و آبسه های...

6 بهمن 1401

فروش انواع شیر رادیاتور گرما، شیر رادیاتور اذر و شیر رادیاتور سامین

فروش انواع شیر رادیاتور گرماو شیر رادیاتور اذر برای دریافت قیمت انواع شیر رادیاتور با ما تماس بگیرید.

1 بهمن 1401

زندگی شش ماهی، ماهی که بر روی زمین زندگی می نماید

شش ماهی که با نام سمندر ماهی نیز شناخته می شوند، گونه ای از ماهی های مخصوص آب های شیرین هستند که به دلیل تواناییشان برای زندگی بدون آب بر روی زمین طی ماه ها و گاهی اوقات سال ها، بسیار شناخته شده اند. همانطور که از نامشان پیداست، شش ماهی ها دارای یک سیستم...

19 دی 1401

حضور دکتر روبات ها در بیمارستان های چین ، ارائه خدمات پزشکی اورژانسی ، تسهیل روند درمان

بسیاری از شرکت های خدمات درمانی چین اقدام به طراحی خدماتی مبتنی بر هوش مصنوعی نموده اند. در این میان طرح دکتر روبات ها از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است.

7 دی 1401
تعداد: (279)