بازی ایران و آمریکا در کدام نقاط تهران اکران می گردد؟ ، 4 نقطه مرکز آماده جشن شدند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران درباره جزئیات پخش بازی ایران و آمریکا در سطح شهر توضیحاتی داد.

بازی ایران و آمریکا در کدام نقاط تهران اکران می گردد؟ ، 4 نقطه مرکز آماده جشن شدند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رضا سیفی دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران درباره برنامه های شهرداری تهران برای بازی امشب ایران و آمریکا در مرکز شرح داد: از ابتدای آغاز بازی های جام جهانی شهرداری تهران برای مردم مرکز برنامه های ویژه ای را تدارک دید یکی از این برنامه ها دهکده جام جهانی در 4 نقطه شهر تهران بود.

او ادامه داد: در این دهکده ها مردم می توانستند به سرگرمی و ورزش بپردازند بعلاوه بازی جام جهانی را هم دیدن نمایند، اما امشب ما این برنامه را توسعه دادیم و در برج میلاد برگزار خواهیم کرد.

دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران گفت: در مراسمی که امشب در برج میلاد به علت بازی ایران و آمریکا برگزار خواهد شد، خانواده های شهدا، معلولان، جانبازان، فعالان حوزه سلامت و... حضور دارند که برای آن ها دعوتنامه ارسال شده است.

سیفی تاکید نمود: به علت محدودیت ظرفیت نمی توانستیم میزبان تمامی مردم باشیم و از آن ها دعوت کنیم. در صورت پیروزی ایران در بازی امشب، برج میلاد نور افشانی خواهد شد و این در طول سال بسیار کم اتفاق می افتد.

دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران یادآور شد: بعد از بازی در برج آزادی، برج میلاد، میدان ولیعصر و اراضی عباس آباد جشن برگزار می گردد که شرکت برای تمامی عموم آزاد است.

سیفی ادامه داد: در هر 22 منطقه شهر تهران، فرهنگسراهایی وجود دارد که مردم می توانند برای دیدنی بازی به آنجا مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازی ایران و آمریکا در کدام نقاط تهران اکران می گردد؟ ، 4 نقطه مرکز آماده جشن شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ایران و آمریکا در کدام نقاط تهران اکران می گردد؟ ، 4 نقطه مرکز آماده جشن شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید