فروش انواع شیر رادیاتور گرما، شیر رادیاتور اذر و شیر رادیاتور سامین

به گزارش وبلاگ دبستانیها، فروش انواع شیر رادیاتور گرماو شیر رادیاتور اذر برای دریافت قیمت انواع شیر رادیاتور با ما تماس بگیرید.

فروش انواع شیر رادیاتور گرما، شیر رادیاتور اذر و شیر رادیاتور سامین

در سال 1367 مجموعه گرما با فراوری انواع شیر رادیاتور و زانو فعالیت خود را شروع نمود و با استفاده از بهترین مواد و بهترین دستگاه های فراوریی و با بهره گیری از دانش متخصصین فنی ایرانی خود را به عنوان یک برند مطرح و معتبر معرفی کرد.

مجموعه گرما همیشه در کوشش است تا با استفاده از تجارب فراوریی خود کیفیت محصولات را همچنان در سطح بالایی نگه دارد چرا که کسب رضایت خریداران، سرمایه گذاران و فراوریکنندگان در اولویت کاری مدیران این مجموعه بوده است.

از افتخارات شرکت گرما می توان به اخذ استاندارد ملی ایران و اخذ استاندارد اتحادیه اروپا برای شیر زانوی رادیاتور اشاره نمود.

شیررادیاتورگرما

با فرا رسیدن فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی نظیر: پکیج و موتورخانه به صورت گسترده ای رواج پیدا می نماید؛ رادیاتور دارای سه مدل شیر با نامهای شیر ترموستاتیک، شیر سوپاپ دار و شیر برگشت یا شیر زانویی می باشد که برای آشنایی بیشتر شما آنها را به طور مختصر شرح می دهیم.

شیر ترموستاتیک: در مکانی که شیرهای سوپاپ دار ورودی رادیاتور شوفاژ قرار داده می شوند، شیر ترموستاتیک نصب می شود؛ از وظایف این مدل از شیر می توان به تنظیم ورود آب به رادیاتور اشاره نمود.

شیر سوپاپ دار: در قسمت بالای رادیاتور نصب شده و جریان ورودی آب به رادیاتور را تنظیم می کنند.

شیر برگشت یا زانویی: در قسمت پایین رادیاتور قرار می گیرد که از وظایف مهم آن می توان به ایجاد تعادل گرما در تمامی رادیاتورها اشاره نمود.

خرید شیر رادیاتور گرما

برای خرید شیر رادیاتور گرما و دریافت جدیدترین قیمت آن می توانید به وب سایت تخصصی ما مراجعه نمایید و محصول مد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کمترین زمان کاری برایتان ارسال شود.

شیر رادیاتور آذر

گروه صنعتی آذران با کوشش های بی وقفه خود پیروز شده اند سبد کاملی ازشیرآلات با کیفیت ایرانی را به عرصه صنایع کشور تقدیم کنند تا هم به خودکفایی میهن عزیزمان ایران یاری کنند و هم این موقعیت را فراهم آورند تا خریداران بدون محدودیت هر آنچه را احتیاجمند هستند تهیه کنند.

شرکت آدزان با شعار کیفیت و اطمینان و با رعایت اصل مشتری مداری همیشه سعی نموه است تا با شایسته ترین قیمت شیرآلات خود را راهی بازار نماید.

شیر رادیاتور آذر از نمونه فراوریات برتر این مجموعه بوده که در ادامه مقاله مطالبی را راجع به آن به تحریر در می آوریم.

شیررادیاتورسامین

استفاده از پکیج و موتورخانه در فصل سرما برای گرم نگه داشتن خانه به شکل وسیعی توسعه پیدا می نماید پس بهتر است تا حدودی با این وسایل آشنا شوید.

رادیاتور دارای سه نوع شیر می باشد که عبارت هستند از:

  • شیرهای سوپاپ دار

  • شیرهای ترموستاتیک

  • شیرهای برگشت ردیاتور یا شیر زانویی

شیرهای ترموستاتیک از میان موارد نام برده شده بیشترین کاربرد را دارند چرا که به علت داشتن سنسور حرارتی می توانند دمای اتاق را تشخیص دهند و گرمای رادیاتور را با دمای محیط سازگار کنند؛ این عمل می تواند در صرفه جویی مصرف انرژی یاری شایانی کند.

توصیه ما به شما این است شیر ترموستاتیک را برای پکیج خود بخرید.

ویژگیهای شیر رادیاتور آذر

  • از آلیاژ برنج فراوری می شود و دسته آن دارای روکش پلاستیکی از جنس مرغوب می باشد.

  • در برابر فشار و گرما بسیار مقاوم است.

  • بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد.

شیررادیاتورتکسا

شرکت آذران با توجه به کیفیت بالای محصول شایسته ترین قیمت را برای آن در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند با خیالی آسوده شیر رادیاتور آذر را تهیه کنند.

تکسا مجموعه ای بی نظیر در میان شرکتهای فراوریی شیر رادیاتور می باشد که توانسته با استفاده از درجه یک ترین مواد و با یاری تکنولوژی روز جهان و با اتکا به دانش متخصصین ایرانی شیر رادیاتور را به بهترین شکل و هم سطح با نمونه های خارجی طراحی و فراوری نماید.

برای آشنایی با شیر رادیاتور ابتدا به تعریفی از این محصول پرکاربرد می پردازیم.

در مکانهایی که احتیاج است با سیستمهای گرمایشی گرم نگه داشته شوند از رادیاتور استفاده می کنند؛ در این وسیله و در نقطه ای که لوله به بدنه رادیاتور متصل می شود قطعه ای (رابط) وجود دارد که به آن شیر رادیاتور می گویند.

از وظایف شیر رادیاتور تکسا می توان به قطع و وصل نمودن و تنظیم مقدار آب ورودی به رادیاتور اشاره نمود.

آنالیز شیر رادیاتور تکسا

  • دارای یک سر پلاستیکی با جنس بسیار مرغوب است.

  • بدنه فلزی از جنس برنج داشته که با نیکل آبکاری می شود.

  • از کیفیتی فوق العاده بهره می برد.

  • در برابر حرارت بالا و شکستگی مقاوم است.

  • دارای آب بندی فلزی است به همین علت این کار را به صورت مطمئن انجام می دهد.

  • قابلیت استفاده با لوله های فلزی- پلی اتیلن- لوله سبز و چند لایه را دارد.

  • دارای واشر اطمینان آب بندی و دارای خار فیکس کننده مغزی است.

قطعات شیر رادیاتور تکسا

پوشش محافظ، پیچ، دسته شیر، میله تنظیم خروجی، مهره آب بندی، تفلون P.T.F.E، اورینگ آب بندی، سر شیر، مغزی آب بندی، تنه شیر، مهره، ماسوره.

فروش شیر رادیاتور تکسا

این محصول با صد در صد کنترل کیفیت و با بهترین قیمت راهی بازار می شود که شما عزیزان هم می توانید به وسیله وب سایت رسمی ما و هم به وسیله کنندگی های فعالمان در شهر خود شیر رادیاتور تکسا را با تضمین سلامت بخرید.

شیر رادیاتور سامین

شرکت فراوریی شیرسازی سامین با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در زمینه فراوری انواع شیرآلات امروزه به عنوان یک برند پرآوازه شناخته می شود که پیروز شده است رضایت مشتریان خود را به صورت صد در صدی به دست آورد.

افتخارات شرکت سامین

  • واحد برگزیده استاندارد مصالح ساختمانی- واحد نمونه صنعتی ایران- عضو انجمن صنعت تأسیسات- 10 سال ضمانت جایگزینی- واحد نمونه کیفی در سطح ملی.

مدیران کوششگر این مجموعه سعی کرده اند در تمامی خطوط فراوری از بهترین ماشین آلات استفاده کنند زیرا حفظ کیفیت بالا، سرلوحه اهدافی شرکت سامین بوده است.

شیر رادیاتور سامین از پر تیراژه ترین محصولات این گروه صنعتی بوده که در ادامه راجع به آن شرحاتی را ارائه خواهیم داد.

وظیفه شیر رادیاتورسامین

مقدار ورودی آب به رادیاتور را تنظیم و کنترل می نماید از خصوصیات شیر رادیاتور سامین می توان به ثابت نگهداشتن دمای محیط- قابلیت نصب آسان بر روی انواع رادیاتور، کاهش مصرف سوخت و... اشاره نمود.

آنالیز شیر رادیاتور سامین

شیر رادیاتور سامین از بهترین آلیاژ به نام برنج به صورت یکپارچه فورج (ریخته گری) تهیه شده که از سیستم آب بندی بدون احتیاج به قطعات لاستیکی بهره می برد.

این محصول بعلاوه دارای دسته ای پلاستیکی از جنس بسیار مرغوب بوده که در برابر حرارت و شکستگی استحکام بسیار بالایی دارد.

شیر رادیاتور سامین در سایز 2/1 اینچ فراوری شده که برای انواع رادیاتور پره ای، پنلی و حوله خشک کن مورد استفاده قرار می گیرد.

بعلاوه این مدل شیر دارای یک دست شیر و زانوی قفلی است.

کنندگی شیر رادیاتور سامین

برای دسترسی راحت شما عزیزان به این محصول با کیفیت، کنندگی های خود را در سراسر کشور تأسیس کرده ایم تا همه روزه آماده خدمت سانی به شما باشند.

بعلاوه در سایت رسمی ما بروزترین قیمت شیر رادیاتور سامین درج می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش انواع شیر رادیاتور گرما، شیر رادیاتور اذر و شیر رادیاتور سامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش انواع شیر رادیاتور گرما، شیر رادیاتور اذر و شیر رادیاتور سامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید