سینما

تاج سریع ترین خودروی برقی نوربرگ بر سر کدام خودرو است؟، عکس

در این مقاله سریع ترین خودروهای برقی پیست مشهور نوربرگ رینگ را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

27 اسفند 1402

این مشعل فضایی از دل فیلم ها آمده!

مشعلی شبیه فضاپیمای استارشیپ که از محل موتور های رپتور آن آتش بیرون می آید!

30 فروردین 1402

قطعه ای که علیرضا قربانی برای ایران خواند

موسیقی متن و تیتراژ مجموعه مستند ایران به آهنگسازی صادق چراغی و خوانندگی علیرضا قربانی از جمله آثار معتبر موسیقی در کشورمان است که چندی پیش، پیش روی مخاطبان نهاده شد.

23 دی 1401

عکس ، خداحافظی چهره ویژه جام جهانی با دو قطره اشک

ولید الرکراکی که بالاتر از سرمربی های صاحب نام دنیا تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه ای فوق العاده جام را ترک می نماید.

9 دی 1401

نگاهی به تاریخچه نام کرمانشاه

کرمانشاه از شهر های تاریخی و فرهنگی ایران است که قدمت این شهر به سده چهارم میلادی برمی شود.

24 آبان 1401

جشنواره فیلم توکیو: جایزه کوروساوا برای ایناریتو و کوجی فوکادا

جشنواره شاخص ژاپن پس از 14 سال وقفه، افتخار سینمای جهان خود را احیا کرد. برندگان قبلی شامل استیون اسپیلبرگ، یوجی یامادا و هو هسیا هسین بودند.

15 مهر 1401

فزونی جوان چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین المللی والاچیا

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد چحارمحال و بختیاری گفت: حامد اصغرزاده مرغملکی در اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم والاچیا رومانی پیروز به کسب مقام برتر شد.

13 مهر 1401

ابهام در اکران فوتبال ، آیا سینماها میزبان جام جهانی می شوند؟

چند روز پیش خبری از آخرین جلسه شورای صنفی نمایش بیرون آمد که مضمونش این بود: مسابقات جام جهانی در سینماها پخش می گردد. اتفاقی مسبوق به سابقه که همواره موافقان و مخالفانی داشته است. خروجی دوازدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که در خانه سینما تشکیل شد، این بود:...

29 شهریور 1401

سازندگان گاد آو وار چگونه شمشیرهای Blades of Chaos را بازسازی کردند؟

سفر کریتوس به دنیای نورس در گاد آو وار 2018، او و بازیکنان را به قلمروهای شگفت انگیزی می برد و آن ها را در مقابل جانوران افسانه ای و شخصیت های اسطوره ای قرار می دهد. با این حال مرکز همه چیز در بازی، رابطه کریتوس با پسرش آترئوس است. فکر به اینکه او باید چه نوع...

14 شهریور 1401

8 کارتون کلاسیک محبوب دهه های 1960 و 1970 که احتمالا برای تان خاطره انگیز باشند

چه کارتون های دهه های 1960 و 1970 را برای اولین بار دیدن کنید چه دوباره پس از سال ها به دیدنی شان بنشینید، قطعا اعتراف خواهید کرد که این کارتون ها هنوز هم با کیفیت متمایزشان قادرند سرگرم تان نمایند.

10 شهریور 1401

پنج آزمون تکنولوژی؛ تبلت بهتر است یا لپ تاپ؟

مقایسه تبلت با لپ تاپ از نظر فنی چیزی شبیه سرگردانی در انتخاب دو وعده غذایی ناهار و شام است. این دو تا، به هیچ وجه شبیه هم نیستند. شما با یک لپ تاپ آزادی عمل بیشتری دارید. همین طور حق انتخاب های بزرگ تر. رایانه های لوحی با اینکه نام کاملا مزخرفی است، اما...

8 شهریور 1401

برترین هتل ها در کانادا

پس از روسیه، کانادا بزرگترین کشور دنیا به شمار می رود. منطقه ها گسترده کانادا، از کوهستان هلی برفی و جزایر دورافتاده تا دره های سرسیز و سواحل زیبا، این کشور را به مقصد گردشگری بسیار مهمی تبدیل نموده است. از همین رو هتل های زیادی در کانادا ساخته شده است.

23 مرداد 1401

سونوگرافی از طریق یک چسب روی پوست!

یک پچ سونوگرافی تازه که داخل بدن را نشان می دهد و می تواند فعالیت اندام ها را به مدت 48 ساعت ثبت کند، در حال توسعه است.

17 مرداد 1401

فیلم رستاخیز؛ داستانی دلهره آور با حضور ملکۀ وحشت

بعد از بازی در فیلم های ترسناکی مثل خانۀ شب (2021)، هدیه (2015) و بیداری (2011)، برخی ها لقب ملکۀ وحشت را به ربکا هال دادند؛ حالا او با بازی درخشانی که در فیلم دلهره آور و روانشناختی رستاخیز ارائه نموده، نشان داده که واقعا شایستۀ آن لقب بوده است.

5 مرداد 1401

3 انیمه تماشایی با مثلث عشقی که حتما باید ببینید

داستان های عاشقانه معمولا درام های پرفراز و فرودی دارند، مملو از شخصیت هایی که به تدریج به کشف هایی باورنکردنی درباره خودشان و معشوق شان می رسند. این داستان های ظریف زمانی پیچیده تر و هیجان انگیز تر می شوند که پای یک عشق دیگر هم به ماجرا وارد می شود و یک...

29 تیر 1401

گزیده نقدهای فیلم آواز قو؛ درخشش ماهرشالا علی در درامی علمی، تخیلی

فیلم آواز قو، به کارگردانی بنجامین کلیری، بعد از اکران محدود خود در بنیاد فیلم آمریکا (AFI Fest)، و دریافت نقدهای تقریبا مثبت، 26 آذر از شبکه اپل تیوی پلاس در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. آواز قو با بازی ماهرشالا علی بازیگر برنده دو اسکار و نائومی هریس که نامزدی...

26 تیر 1401

نقد فیلم همواره جوان؛ برونی تدسکی منتقدان را ناامید کرد (جشنواره کن 2022)

فیلم سینمایی همواره جوان جدیدترین اثر ولری برونی تدسکی بازیگر و کارگردان ایتالیایی است که به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کن 2022 راه یافته است.

16 تیر 1401

شرط صادرات پهلوانان چیست؟ ، تلویزیون در تسخیر آثار خارجی

عوامل مجموعه انیمیشن پهلوانان با اشاره به بودجه اندک این انیمیشن از شرایط لازم برای تبدیل این اثر به یک محصول بین المللی با قابلیت صادرات سخن گفتند.

11 خرداد 1401

دوقلوهای شگفت انگیز؛ ابرقهرمانان فیلم تازه DC که هستند؟

دی سی به تازگی از ساخت فیلم دوقلوهای شگفت انگیز به کارگردانی آدام ستیکیل، کارگردان بلک آدام خبر داده است. این خواهر و برادر که با نام های زان و جینا شناخته می شوند، به دلیل توانایی شان در تغییر شکل با لمس دست هایشان و فریاد زدن عبارت فعال سازی قدرت های...

18 اردیبهشت 1401

تحقیر هالک ایرانی در دبی؛ غول فوتوشاپی!

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب نموده است. ملاقات رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالن O2 برگزار گردد، اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

4 اردیبهشت 1401
تعداد: (64)