دپارتمان گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می گردد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، دپارتمان گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می گردد.

دپارتمان گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می گردد

رییس دانشگاه علم و فرهنگ از افتتاح دپارتمان گردشگری و معنویت در این دانشگاه اطلاع داد و گفت:

پس از برگزاری پیروز اولین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت و بازخوردهای مثبت آن در سطح ملی و بین المللی، دپارتمان گردشگری و معنویت با هدف پیگیری و تحقق اهداف بلندمدت تعریف شده در بیانیه این کنفرانس، تاسیس شد.

محمدحسین ایمانی خوشخو درباره وظایف دپارتمان گردشگری و معنویت شرح داد:

برگزاری نشست های تخصصی مرتبط با گردشگری و معنویت در مجامع علمی به صورت دوره ای ، حمایت از چاپ کتاب ، مقاله و خاتمه نامه های مرتبط با تایید کمیته علمی ، برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط ، اختصاص جایزه سالیانه استاد برجسته ، خاتمه نامه برتر و کتاب برتر در حیطه گردشگری و معنویت و برگزاری جشنواره ها و مسابقه های عکس ، فیلم ، طراحی و موارد مشابه مرتبط با گردشگری و معنویت از وظایف اصلی این دپارتمان به شمار میرود.

وی معتقد است: با توجه به پیروزیت های چشمگیر اولین کنفرانس گردشگری و معنویت و نو بودن موضوع کنفرانس در سطح بین المللی، لزوم برگزاری هرچه قدرتمندتر کنفرانس های سالیانه و دعوت از اساتید بین المللی و داخلی یک الزام علمی و اخلاقی است که جهاد دانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ برای دستیابی به آن اولین گام را با پیروزیت برداشته اند.

ایمانی خوشخو یادآور شد: اولین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت هفتم و هشتم بهمن ماه 1394 در دانشگاه علم و فرهنگ تهران با دعوت از اساتید بنام و فرهیخته این حوزه برگزار گردید و بزودی مقالات این کنفرانس به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار عموم قرار می گیرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "دپارتمان گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دپارتمان گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید