برترین هتل ها در کانادا

به گزارش وبلاگ دبستانیها، پس از روسیه، کانادا بزرگترین کشور دنیا به شمار می رود. منطقه ها گسترده کانادا، از کوهستان هلی برفی و جزایر دورافتاده تا دره های سرسیز و سواحل زیبا، این کشور را به مقصد گردشگری بسیار مهمی تبدیل نموده است. از همین رو هتل های زیادی در کانادا ساخته شده است.

برترین هتل ها در کانادا

در ادامه همراه با ما باشید تا برترین هتل ها در کانادا را به شما معرفی کنیم.

11. هتل پرینس ولز

Prince of Wales Hotel

اقامت در هتل پرینس ولز همانند قدم گذشتن به دهه 20 میلادی است. این هتل در ساحل دریاچه واترتون واقع شده است و مکانی خارق العاده برای لذت بردن از مکانی زیبا و استراحت است. جاذبه اصلی هتل پرینس ولز، نماهای خارق العاده آن به شمار می رود. علاوه بر رنگ آبی دریاچه، قله های درخشان پارک ملی دریاچه واترتون نیز تماشایی هستند. از جمله فعالیت های محبوب در بین مهمانان هتل می توان به اسکی و کوهنوردی اشاره نمود.

10. هتل فوگو آیلند

Fogo Island Inn

اگر قصد بازدید از جزیره فوگو را در خارج از خط ساحلی نیوفاندلند دارید، پس حتما باید در هتل فوگو آیلند اقامت کنید. این هتل و مسافرخانه در بالای صخره ای ناهموار و مشرف به ساحل واقع شده است و از امکانات فوق مدرنی برخوردار است. داخل این هتل در تضاد کامل با محیط پیرامون هتل واقع شده است و علاوه بر این، چشم انداز ها اقیانوس اطلس نیز زیبایی آن را دو چندان نموده است. از جمله امکانات این هتل می توان به گالری هنری، آبگرم، سینما و رستورانی برجسته اشاره نمود.

9. هتل دی گلس

Hotel de Glace

هتل دی گلس یا هتل یخی، همانطور که از نامش پیدا است، مکانی شگفت انگیز و خارق العاده در خارج از شهر کبک به شمار می رود. هر ساله، هتل دی گلس با استفاده از قالب فلزی و اندازه زیادی یخ و برف بازسازی می گردد. هر ساله برای ساخت این هتل، 50 کارگر به مدت 90 روز مشغول به کار می شوند. تمام موارد داخل هتل، از جمله تخت های آن از یخ ساخته شده اند.

8. هتل فرمونت شاتو ویستلر

Fairmont Chateau Whistler Resort

ویستلر به عنوان یکی از تماشایی ترین تفرجگاه های اسکی در دنیا به شمار می رود و هر ساله، افرادی زیادی از سراسر دنیا به آنجا سفر می نمایند و در هتل فرمونت شاتو ویستلر ساکن می شوند. این هتل در دامنه کوه بلککومب واقع شده است و نمایانگر قلعه ای کوهستانی است. در زمستان، می توان تا جلوی همین هتل نیز اسکی سواری کرد. امکانات رفاهی مجلل و متنوعی در این هتل در اختیار مهمان ها قرار دارند که از جمله آن ها می توان به زمین گلف در سطح دنیای اشاره نمود.

7. هتل رزوود جورجیا

Rosewood Hotel Georgia, Vancouver

هتل رزوود جورجیا، هتلی پنج ستاره در مرکز شهر ونکوور به شمار می رود. این هتل که 12 طبقه دارد، در سال 1927 میلادی افتتاح شده بود. این هتل دارای تمام امکانات مدرن و مجللی است که مهمانان آن انتظار دارند. در طول سال ها، افراد مشهوری همانند الویس پرسلی، جان وین، گروه بیتلز و ملکه الیزابت دوم در هتل رزوود جورجیا اقامت نموده اند. در سال 2011 میلادی، هتل تحت بازسازی نهاده شد؛ در این بازسازی، حس و حال کلاسیک و تاریخی آن حفظ شده اما امکانات رفاهی مدرنی به آن اضافه شده است.

6. هتل فرمونت بنف اسپرینگز

Fairmont Banff Springs

هتل فرمونت بنف اسپرینگز به عنوان قلعه ای در کوهستان شناخته می گردد و مقصدی رویایی محسوب می گردد. این هتل درون پارک ملی بنف واقع شده است؛ از همین رو، مهمانان این هتل به راحتی می توانند به تمام چشم انداز ها مختلف و زیبایی های مجذوب کننده این پارک ملی دسترسی داشته باشند. هفت رستوران، یک آبگرم و یک زمین گلف، از جمله امکانات این هتل محسوب می شوند. فعالیت های مختلفی همانند اسب سواری، اسکی، کوهنوردی را می توان در این مکان تجربه کرد.

5. هتل تامپسون

Thompson Hotel, Toronto

هتل تامپسون به مهمانان خود، تجربه ای مجلل و تماشایی را در مرکز منطقه سنترال کینگ وست شهر تورنتو ارائه می نماید. اتاق های هتل تامپسون ویژگی های برجسته ای دارند که از جمله آن ها می توان به پنجره های بزرگ آن اشاره نمود که از کف تا سقف ادامه دارند. علاوه بر این، ویژگی اصلی هتل تامپسون، پشت بام آن است. در این مکان، شما قادر خواهید بود تا نمایی 360 درجه از شهر تورنتو داشته باشید. علاوه بر این، استخر نهاده شده در پشت بام هتل نیز چشم انداز را زیباتر نموده است.

4. هتل تاور آبشار نیاگارا

The Tower Hotel, Niagara Falls

در سال 1962 میلادی، اولین برج مدرن مشرف به آبشار نیاگارا ساخته شد. در درون این برج نیز هتل تاور آبشار نیاگارا واقع شده است. این هتل درست در کنار آبشار نیاگارا واقع شده است و از همین رو، از درون هتل می توان شاهد چشم انداز های بسیار زیبا و تماشایی بود. هتل تاور آبشار نیاگارا، مقصد مجذوب کننده برای افراد عاشق به شمار می رود. امکان برگزاری عروسی و ماه عسل در این هتل وجود دارد که همین، آن را به مقصدی برجسته تبدیل نموده است.

3. هتل لانگ بیچ لاج

Long Beach Lodge Resort

هتل لانگ بیچ لاج در ساحل خلیج کاکس در جزیره ونکوور واقع شده است. این هتل دارای 41 اتاق و 20 سوئیت است؛ این هتل اصلا شلوغ نیست و مهمانان می توانند در درون آن احساس کاملا راحتی داشته باشند. نزدیکی هتل به ساحل، ویژگی اصلی آن محسوب می گردد و مهمانان هتل به سادگی به سواحلی زیبا دسترسی خواهند داشت.

2. هتل فرمونت لو شاتو

Fairmont Le Chateau Frontenac, Quebec City

هتل فرمونت لو شاتو در اواخر قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. این هتل خارق العاده و تماشایی، یکی از مجذوب کننده ترین و مجلل ترین هتل های شهر کبک به شمار می رود. این هتل، از جمله هتل هایی در دنیا است که بیشترین عکس از آن گرفته می گردد که علت آن نیز زیبایی معماری و بعلاوه قرارگیری آن در مرکز شهر کبک است. با اقامت در هتل فرمونت لو شاتو، مهمانان می توانند از چشم انداز ها مختلفی همانند، کلیسای نوتردام شهر کبک و رودخانه سنت لارنس تماشا نمایند.

1. هتل فرمونت شاتو لیک لوئیس

Fairmont Chateau Lake Louise

یکی دیگر از هتل های فرمونت در درون پارک ملی بنف، هتل فرمونت شاتو لیک لوئیس است. این هتل کوهستانی و مجلل در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است اما امکانات آن همگی از قرن بیست و یکم هستند. مکان قرارگیری هتل واقعت خارق العاده است چراکه در ساحل دریاچه لوئیس و در فاصله یک و نیم کیلومتری از کوهستان بیهایو واقع شده است.

منبع: فوت و فن / touropia.com

به "برترین هتل ها در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید