تاخیر عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام در ساعت گلکسی Active2 سامسونگ

به گزارش وبلاگ دبستانیها، ساعت گلکسی Active2 در سپتامبر سال 2019 با سنسور های لازم برای ارائه الکتروکاردیوگرام دوباره به بازار عرضه شد، اما با این قول که ویژگی ECG تا سرانجام سه ماهه اول سال 2020 فعال می شود. اما به نظر می رسد این قول محقق نخواهد شد.

تاخیر عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام در ساعت گلکسی Active2 سامسونگ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه تعداد زیادی از کاربران ساعت گلکسی منتظر به روزرسانی هستند، اما اکنون که مدت زمان زیادی از تاریخ عرضه این محصول گذشته است، بخش مسئول راه اندازی ویژگیالکتروکاردیوگرام در گلکسی Active2 تأیید کرد که این ویژگی هنوز در دست توسعه است.

بر این اساس هنوز تاریخ به روزرسانی جدید ارائه نشده است. الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب نوعی آزمایش است که فعالیت الکتریکی ضربان قلب را اندازه گیری می کند. این ویژگی می تواند به پزشکان بگوید که ضربان قلب نامنظم است یا بخشی از قلب بیش از حد بزرگ شده است یا بیش از حد کار می کند.

اپل واچ سری 4 و 5 اولین ساعت های هوشمند اصلی بودند که دارای یک سیستم ECG بودند و بعداً ساعت های هوشمند دیگر سازندگان نیز شامل این فناوری برای انجام یک ECG شدند ساعت Active2 سامسونگ، شیائومی اسمارت واچ 2 ECG Edition، اوپو واچ و برخی دیگر از ساعت ها این ویژگی را دارند.

منبع: انتخاب

به "تاخیر عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام در ساعت گلکسی Active2 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام در ساعت گلکسی Active2 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید