عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو فراوری شده اند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، گروه مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) از همکاری با شرکت فلاکس فوتویر (Flux Footwear) در آمریکا برای تامین الاستومر های تقویت شده با گرافن اطلاع داد.

عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو فراوری شده اند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دبستانیها، گروه مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) از همکاری با شرکت فلاکس فوتویر (Flux Footwear) در آمریکا برای تامین الاستومر های تقویت شده با گرافن اطلاع داد، الاستومر هایی که برای مدل بهبود یافته کفش Adapt استفاده خواهد شد. این الاستومر ها در یک مدل بهبود یافته از کفش های مدل Adapt مورد استفاده قرار می گیرند.

این فناوری الاستومر به وسیله تیم های فناوری داخلی ورسارین در دانشگاه منچستر و دانشگاه کمبریج به عنوان بخشی از پروژه GSCALE پیشرفته است و دارای پتانسیل های زیادی برای کاربرد های الاستومری متعدد است.

بر اساس این قرارداد همکاری مشترک با فلاکس فوتویر، این شرکت در یکی از مدل های کفش ورزشی Adapt از فناوری گرافنی شرکت ورسارین بهره خواهد برد، فناوری که در پی تحقیقات و آزمایش هایی برای بهبود زیره لاستیکی، بهبود خواص مکانیکی و فیزیکی کفش، به دست آمده است.

فلاکس فوتویر مدل AdaptMid را در پاییز و زمستان 2022 عرضه خواهد نمود. نیل ریکتز، مدیر اجرایی ورسارین، گفت: با توجه به اینکه محصولات بیشتری با استفاده از فناوری فلاکس فوتویر به بازار می آیند، اکنون در داخل شرکت همت مضاعفی به سمت تجاری سازی محصولات وجود دارد.

شرکت ورسارین مدت هاست در حال فراوری محصولات بافته شده با گرافن است و در این راستا، قرارداد های مختلفی را به امضا رسانده است که از توافق نامه توسعه محصول با وزارت دفاع گرفته تا ماسک های صورت، از جمله فعالیت های ورسارین بوده است.

این شرکت در مرحله بعد فعالیت های خود، طیف وسیعی از کالا های ورزشی را در دستور کار فراوری قرار داده است. اولین لباس های فراوری شده با گرافن قرار است در این ماه تحویل مشتریان داده شوند. ورسارین با وام 5 میلیون پوندی بنیاد نوآوری بریتانیا اقدام به توسعه فناوری منسوجات پیشرفته نموده و در سراسر دوران شیوع بیماری کرونا در حال کار روی منسوجات پیشرفته بوده است.

سال گذشته، شرکت ورسارین پیروز به دریافت وام 5 میلیون پوندی از بنیاد نوآوری بریتانیا شد. بنیاد نوآوری بریتانیا طی سه سال گذشته با اختصاص بودجه ای برای شرکت ورسارین از فراوری گرافن در این شرکت حمایت نموده است. اختصاص این وام که در ابتدای جولای 2020 صورت گرفته، قرار است در تسهیل فراوری مقادیر کافی گرافن به وسیله شرکت ورسارین به کار گرفته گردد. وام های نوآوری که برای پشتیبانی از شرکت های کوچک و میانه بریتانیا اختصاص داده می گردد، در پی توسعه محصولات، فرایند ها یا خدمات تازه بهبود یافته است و بعلاوه پروژه های تحقیق و توسعه که در مراحل آخر کار خود هستند و هنوز به مقیاس تجاری سازی نرسیده اند، از این وام ها بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو فراوری شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو فراوری شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید