شروع طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش وبلاگ دبستانیها، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام از شروع طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

شروع طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش وبلاگ دبستانیها به نقل از وبلاگ دبستانیها، عزت الله عبدخانی گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر استان ایلام اجرا می گردد.

او اضافه نمود: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان و حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک طرح ویژه نظارت بر بازار از روز اول ماه مبارک رمضان شروع می گردد و تا خاتمه ماه مبارک ادامه می یابد.

عبدخانی توضیح داد: این طرح تشدید به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها، تالارها و رستوران ها، سوپرمارکت ها و بازارهای میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

او بیان نمود: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورت حساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام گزارش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید