اخبار مجلس

اعتراف جنجالی؛ پرچم اشتباه من باعث جدایی این چهره مشهور از استقلال شد

یاری داور فوتبال کشورمان با انتقاد از قانون نو کمیته داوران گفت: چرا این کمیته بر اساس تاریخ میلادی تصمیم گیری نموده است؟

26 تیر 1402

برخورد جدی با متخلفان در صورت افزایش بی ضابطه نرخ اجاره مسکن

قاسمی گفت: به مستاجران و اجاره دهندگان هشدار می دهیم، خارج از حیطه ثبت نرخ اجاره در سامانه ها عمل نکنند.

11 تیر 1401

بازار تهران ذی نفعان زیادی دارد؛ ایمنی بازار اراده حاکمیتی می خواهد

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت ایمنی بازار تهران نیاز به اراده جمعی و حاکمیتی دارد.

26 اردیبهشت 1401

توسعه متروی تهران از محل درآمدهای زیرزمینی

تهران (پانا) - شهردار تهران با تأکید بر اینکه اولویت شهرداری خط 6 و 7 مترو است، گفت که چهار خط نو با 138 ایستگاه در حال بارگذاری هستند تا حتی مابین ایستگاه ها در زیرزمین بارگذاری گردد و عایدی آن به عنوان منبع نو عایدیی خلق گردد.

16 اردیبهشت 1401

لایحه بودجه 1401 امروز به مجلس رفت؛ ریاضت هزینه ای در سال تازه!

خبرنگاران- چهارشنبه هفته گذشته لایحه بودجه سال 1401 از سوی دولت نهایی و امروز تقدیم مجلس می گردد؛ لایحه بودجه سال 1401 به عنوان اولین سند اقتصادی یک ساله در دولت سیزدهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که دولت بارها بر اولویت خود مبنی بر کنترل تورم تأکید...

26 بهمن 1400

یارانه 100 هزار تومان می گردد ؟

خبرنگاران: زنگنه گفت: در بودجه سال 1400 مجلس تا 8 میلیارد دلار به دولت اجازه داده بودیم که درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات و فرآورده ها را با قیمتی کمتر از قیمت ETS در اختیار واردکنندگان نهاده های دامی، دارو و گندم قرار دهد.

25 دی 1400

هزینه استفاده از پهنای باند پیامرسان های داخلی یک پنجم می گردد و شاد شاید دیگر رایگان نباشد!

روز گذشته (شنبه 9 اسفند) مجلس در آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400 تصویب کرد که تعرفه اینترنت برای استفاده از پیغام رسان های داخلی، یک پنجم تعرفه اینترنت پیغام رسان خارجی باشد.

13 اردیبهشت 1400

آمار رسمی کرونا در ایران امروز 5 فروردین 1400 ، شناسایی 7506 بیمار جدید

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز(5 فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7506 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 792 نفر از آنان بستری شدند.

6 اردیبهشت 1400

تغییر دامنه نوسان صندوق های بورسی

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی دهقان دهنوی در یک برنامه تلویزیونی درباره تصمیمات جدید شورای عالی بورس گفت: یکی از این تصمیمات در شورای عالی بورس، درباره دامنه نوسان بود که به این ترتیب است: در خصوص سهام، دامنه بالای نوسان به مثبت 6 افزایش پیدا کرد و دامنه...

5 فروردین 1400

پناه تاکید نمود: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حمایت جدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سفر هیات اعزامی وزارت کار به استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور محرومیت زدایی و توسعه اشتغال استان انجام شد و مصوباتی در پی داشت که بعضی از آن ها نهایی و مابقی آنالیز و برای اجرا به سازمان...

18 بهمن 1399

مجلس تا 21دی جلسه علنی ندارد

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آنالیز بودجه سال آینده توسط کمیسیون تلفیق مجلس به صورت سه شیفته در هفته آینده اطلاع داد.

16 بهمن 1399

استخدام 53 هزار نفر کادر درمان در دستور کار دولت

بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه علاوه بر ترمیم حقوق و مزایای کادر بهداشت و درمان، برای امسال و سال آینده 53 هزار نفر غیر هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور استخدام می شود.

2 بهمن 1399

نامه شهردار تهران به شورای نگهبان در مورد مصوبه مجلس

تهران (پانا) - مشاور شهردار تهران در امور مجلس اعلام کرد که شهردار تهران در مورد مصوبه مالیات بر ارزش افزوده به شورای نگهبان نامه نوشته است.

15 دی 1399

آزادسازی واردات خودرو؟

خبرنگاران : بر اساس لایحه بودجه سال بعد، دولت حدود 2000 میلیارد تومان درآمد عوارض گمرکی از محل واردات خودرو پیش بینی کرده است، این بودجه یعنی ممنوعیت 2 ساله واردات خودرو خاتمه می یابد.

13 دی 1399

5 میلیون واکسن آنفلوانزا بلوکه شده است

معاون کل وزارت بهداشت ضمن بیان محدودیت های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ابراز امیدواری کرد که با اعمال محدودیت های جدید از هفته آینده در سه ماهه آینده، 50 درصد از بستری ها و 30 درصد از آمار مرگ و میر کاسته خواهد شد.

18 آذر 1399

وصول گراندز رأی پرونده مارک ویلموتس از فیفا

گراندز (دلایل تصمیم گیری) مربوط به رأی پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از فیفا واصل شد.

13 آذر 1399

انتقاد تند قاضی پور از سفرهای قالیباف

خبرنگاران : قاضی پور نماینده سابق مجلس گفت: مجلس به جای چنین سفرهای غیرضروری، مساله نظارت را به صورت جدی انجام دهد تا معین شود، بودجه هایی که مجلس اختصاص داده، در جای درست خرج شده است یا نه.

1 آذر 1399

کدام خدمات تشخیصی کرونا تحت پوشش بیمه است؟

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، درباره تحت پوشش قرار دریافت خدمات تشخیصی کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

18 آبان 1399

تونس، موافقت مجلس با طرح سلب اعتماد از راشد الغنوشی

دفتر مجلس نمایندگان تونس با طرح سلب اعتماد راشد الغنوشی رئیس مجلس این کشور موافقت کرد.

9 آبان 1399

پلوسی: بدتر شدن شرایط شیوع کرونا در آمریکا به دلیل اهمال دولت ترامپ است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه در اظهاراتی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت ترامپ، ویروس کرونا را ویروس ترامپ توصیف و ارزیابی کرد.

23 شهریور 1399
تعداد: (24)