کشف 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شرق تهران

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از کشف 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران اطلاع داد.

کشف 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دبستانیها، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی تریلر در چند روز اخیر مقادیر فراوانی روغن های خوراکی را در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران تخلیه و سپس خودرو های وانت روغن ها را بارگیری می نمایند، آنالیز موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 144 جوادیه تهران پارس نهاده شد.

وی توضیح داد: تیمی از مأموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و معین شد که نشانی اعلامی سوله ای متروکه می باشد و دو مرد جوان در داخل سوله حاضر هستند و مقدار زیادی روغن های خوراکی نیز در داخل سوله احتکار و جمع آوری شده است.

سرهنگ موقوفه ای شرح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، با ورود خودرو های وانت به داخل سوله، روغن های خوراکی بارگیری و خارج از چرخه توزیع با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازار روغن های خوراکی عرضه می گردد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم با اشاره به اینکه دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از داخل سوله از مرجع قضائی اخذ شد، اضافه کرد: ساعت 11:00 روز گذشته نهم آبان ماه تیمی از مأموران کلانتری جوادیه با هماهنگی های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی به نشانی اعلامی اعزام و در آنالیز از داخل انبار 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا های احتکار شده در حال آنالیز است، گفت: انتقال متهمان به کلانتری جوادیه و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید