پلوسی: بدتر شدن شرایط شیوع کرونا در آمریکا به دلیل اهمال دولت ترامپ است

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه در اظهاراتی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت ترامپ، ویروس کرونا را ویروس ترامپ توصیف و ارزیابی کرد.

پلوسی: بدتر شدن شرایط شیوع کرونا در آمریکا به دلیل اهمال دولت ترامپ است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دبستانیها، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان با انتقاد شدید از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا، این ویروس را ویروس ترامپ خوانده است.

وی گفت: تصور می کنم اظهارات امروز رئیس جمهور که اشتباهاتش در نحوه مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا را پذیرفته، یک دروغ فریبکارانه نیست. بدتر شدن شرایط شیوع ویروس کرونا به خاطر انفعال و اهمال دولت ترامپ است.

پلوسی اضافه نمود: این مساله آشکار است که این ویروس ترامپ است.

اظهارات پلوسی در واکنش به سخنان اخیر ترامپ است که یک تغییر آشکار در مواضع وی در مورد ویروس کرونا به شمار می رود. ترامپ از مردم آمریکا خواسته است تا فاصله اجتماعی را رعایت نموده و ماسک بپوشند.

پلوسی تاکید نمود: اگر ترامپ چند ماه قبل گفته بود ماسک بپوشید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید، تعداد بیشتری از مردم به توصیه های وی توجه می کردند. او رئیس جمهور ایالات متحده است. هزاران نفر از مردم آمریکا به خاطر واکنش ضعیف ترامپ به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پلوسی: بدتر شدن شرایط شیوع کرونا در آمریکا به دلیل اهمال دولت ترامپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: بدتر شدن شرایط شیوع کرونا در آمریکا به دلیل اهمال دولت ترامپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید