ترامپ گزینه حکومت نظامی برای ماندن در قدرت را بررسی کرده است

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رسانه های آمریکایی گزارش دادند دونالد ترامپ به صورت جدی به استفاده از حکومت نظامی جهت ماندن در قدرت فکر می کند مسئله ای که باعث نگرانی بعضی مقامات ارشد دولتی شده است.

ترامپ گزینه حکومت نظامی برای ماندن در قدرت را بررسی کرده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دبستانیها، پایگاه خبری اکسیوس به نقل از مقامات دولتی گزارش داد، دونالد ترامپ وقت زیادی را با افرادی می گذراند که معتقدند علیه او توطئه شده است و از استفاده از قدرت برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی و مناقشه برانگیز حرف می زنند.

این مقامات گفته اند ترامپ علاقه زیادی به ایده مایکل فلین اولین مشاور امنیت ملی خود نشان داده است، کسی که خواستار دخالت نظامیان در فرایند انتخابات و ایجاد حکومت نظامی شده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ دبستانیها بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ دبستانیها بخوانید. (کلیک کنید)

فلین روز جمعه طی یک مصاحبه تلویزیونی گفت: ترامپ می تواند به ارتش دستور دهد در ایالت هایی که رقابت نزدیک است ورود و انتخابات جدید برگزار کند.

وی همچنین بحث حکومت نظامی را بیان نمود و گفت: مردم طوری درباره حکومت نظامی صحبت می کنند که انگار تا به امروز ما آن را هرگز انجام نداده ایم، حکومت نظامی 64 بار اعمال شده است.

شبکه خبری سی ان ان و نیویورک تایمز نیز گزارش دادند، ترامپ در نشست با تعدادی از دستیاران و متحدین خود مسئله اعلام حکومت نظامی برای تغییر نتیجه انتخابات را بررسی کرده است.

این گزارش ها در حالی مطرح می شود که تنها 32 روز مانده است تا رئیس جمهور جدید در کاخ سفید مستقر شود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ گزینه حکومت نظامی برای ماندن در قدرت را بررسی کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ گزینه حکومت نظامی برای ماندن در قدرت را بررسی کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید