نمی دانم سراجی چطور سرپرست فدراسیون شد، همه تصمیمات با ماجدی است

به گزارش وبلاگ دبستانیها، احسان اصولی در انتها جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه که 9 ساعت طول کشید در خصوص برکناری رئیس فدراسیون فوتبال جمع بندی شد و دفاعیات ایشان هم شنیده شد. در نهایت موضوع به رأی گیری گذاشته شد که از هشت نفر حاضر در جلسه به اتفاق آرا عزل موقت عزیزی خادم را تأیید کردند.

نمی دانم سراجی چطور سرپرست فدراسیون شد، همه تصمیمات با ماجدی است

وی ادامه داد: براساس اساسنامه نواب اول، دوم و سوم می توانند جانشین رئیس فدراسیون شوند و نقش سرپرست را داشته باشند. خانم موسوی مسئولیت سرپرستی را نپذیرفتند و با توجه به اینکه در اساسنامه آمده است بعد از نواب اول و دوم و سوم باسابقه ترین فرد به عنوان سرپرست انتخاب می گردد و اعضا از این نظر مساوی بودند موضوع به رأی گیری گذاشته شد که در نهایت میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

اصولی در خصوص دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز گفت: ایشان به کارش ادامه خواهد داد و اعضای هیأت رئیسه هم بر این موضوع تاکید نمودند.

وی در خصوص اینکه چرا ابتدا سراجی به عنوان سرپرست انتخاب شد و بعد از آن میرشاد ماجدی انتخاب شد گفت: در طول جلسه اخباری بیرون می آمد که برآورد بود و نمی دانم چرا این خبر بیرون آمد.

اصولی تاکید نمود: از این به بعد من خدمت رسانه ها خواهم بود و به عنوان سخنگو فعالیت خواهم کرد.

این عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما اردیبهشت ماه را در گذشته برای برگزاری مجمع انتخاب نموده بودیم که باید دستور جلسه تغییراتی داشته باشد اما در اولین فرصت مجمع را تشکیل خواهیم داد. در آن جلسه عزل موقت را به رأی خواهیم گذاشت. تصمیم گیرنده اعضای مجمع هستند. باید دستور جلسه تغییر کند و براساس اساسنامه برگزار گردد.

اصولی در خصوص سرنوشت افرادی که با عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال حضور پیدا نموده اند گفت: در خصوص این مسائل میرشاد ماجدی تصمیم خواهد گرفت. قطعاً آنالیز های لازم در این مورد صورت خواهد گرفت. دیدگاه مدیریتی تازهی را فدراسیون فوتبال تجربه خواهد نمود.

وی در خصوص اقدام هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری عزیزی خادم گفت: اختیاری بوده که از سوی مجمع به هیأت رئیسه داده شده بود. هر جا هیأت رئیسه انحرافی را احساس کند می تواند ورود داشته باشد. این می تواند یک اقدام نو و تازه بود و ان شالله پیغام این اقدام که اتکا به خرد جمعی و گروهی خواهد بود در آینده تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمی دانم سراجی چطور سرپرست فدراسیون شد، همه تصمیمات با ماجدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم سراجی چطور سرپرست فدراسیون شد، همه تصمیمات با ماجدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید