عکس ، خداحافظی چهره ویژه جام جهانی با دو قطره اشک

به گزارش وبلاگ دبستانیها، ولید الرکراکی که بالاتر از سرمربی های صاحب نام دنیا تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه ای فوق العاده جام را ترک می نماید.

عکس ، خداحافظی چهره ویژه جام جهانی با دو قطره اشک

به گزارش وبلاگ دبستانیها، ولید الرکراکی، در این دوره چهره ویژه جام دنیای بود که توانست نام شیرهای اطلس را در سراسر دنیا بر سر زبان ها بیندازد.

رکراکی با صعودهای باور نکردنی ای که داشت جرات این را پیدا نموده بود از رویای شیرین قهرمانی در جام دنیای حرف بزند اما بازی با قهرمان و نایب قهرمان جام قبلی سبب شد این سرمربی بدون مدال قطر را ترک کند.

با این حال ولید رکراکی مجذوب کننده ترین لحظات عمرش را در دوحه سپری نموده است. صدرنشین شدن در گروه با حذف بلژیک، کنار زدن اسپانیا در ضربات مرگبار پنالتی و غلبه بر پرتغال و بر باد دادن رویاهای رونالدو و یارانش از جمله خاطرات فراموش نشدنی رکراکی خواهد بود.

این سرمربی جوان که تیمش در نیمه نهایی و رده بندی هم حرف هایی برای گفتن داشت در نهایت در لحظات واپسین حضور روی نیمکت داغ مراکش در جام دنیای قطر با چند قطره اشک با جام وداع کرد.

  • حمله ستاره مراکش به رئیس فیفا در راهروی استادیوم | افشاگری از کوشش برای حذف فیلم درگیری اینفانتینو؛ این صحنه ها شرم آور بود!

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، خداحافظی چهره ویژه جام جهانی با دو قطره اشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، خداحافظی چهره ویژه جام جهانی با دو قطره اشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید