میرزایی: باوفا هستیم که با 25 درصد دریافتی زندگی می گذرانیم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، هافبک استقلال گفت: بازیکنان ما تا 25 درصد دریافتی داشته اند. شرایط ما با سایر تیم ها که 80ـ70 درصد پول گرفته اند برابر نبود.

میرزایی: باوفا هستیم که با 25 درصد دریافتی زندگی می گذرانیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دبستانیها، رضا میرزایی درمورد پارگی رباط صلیبی خود، گفت: قسمت و تقدیر پروردگار اینگونه بود که در بازی آخر لیگ به این شکل مصدوم شوم. هر وقت برای استقلال بازی کردم، صد خود را گذاشتم و با تمام توان، انرژی و انگیزه ام تمام کوشش خود را برای پیروزی تیم به کار می گیرم.

وی اضافه نمود: من در بازی با تراکتور بدون گرم کردن به زمین آمدم. یک بازیکن استارتر هستم و سعی می کنم پشت دفاع حریف خیلی استارت بزنم. به همین علت بدن من خیلی تحلیل رفت. قسمت و تقدیر این بود، اما خدا را شکر طرفداران باوفایی داریم.

هافبک مصدوم استقلال تاکید نمود: در این چند روز که این مصدومیت بد برای من به وجود آمد، خیلی حال روحی ام بد بود، اما امروز که به استادیوم آمدم، تیم را دیدم و مقداری از لحاظ روحی بهتر شدم. خیلی طرفداران را دوست داشته و دوست دارم تا زمانی که خوب می شوم به همین شکل از من حمایت نمایند تا بتوانم با انگیزه و روحیه مضاعف و دوچندان بازگردم.

میرزایی درمورد زمان عمل جراحی خود گفت: 8-7 روز دیگر منتظر می مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم، جراحی کنم.

وی درخصوص اینکه گفته بودند دوست دارند پرسپولیس به فینال بیاید تا استقلال انتقام خود را از این تیم بگیرد، عنوان نمود: انتقام بحث جداگانه ای دارد، اما هرتیمی به فینال بیاید باید با صد در صد توان خود بازی نموده و برنده باشیم. امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی هدیه کنیم، زیرا تیم خیلی خوبی سال جاری داشتیم و مقداری بدشانسی آوردیم.

هافبک تیم استقلال افزود: بازیکنان ما خیلی با وفا و باوجود هستند. با این درصد کمی که گرفته اند اداره زندگی خیلی سخت است. بازیکنان ما 25 تا درصد دریافتی داشته اند. شرایط ما با سایر تیم ها که 80-70 درصد پول گرفته اند برابر نبود.

میرزایی درخصوص اینکه باشگاه استقلال باید طلب استراماچونی را پرداخت می کرد، گفت: این موضوع درست است، اما تیم های دیگر خیلی جلوتر پول های خود را پرداخت نموده و درصد خود را به این اندازه رساندند، اما گذشت. یک فینال داریم و باید با بردن آن قهرمان شویم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میرزایی: باوفا هستیم که با 25 درصد دریافتی زندگی می گذرانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزایی: باوفا هستیم که با 25 درصد دریافتی زندگی می گذرانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید