کری خوانی رادیویی نیکبخت واحدی برای پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دبستانیها، علیرضا واحدی نیکبخت بعد از سرانجام بازی استقلال و گل گهر سیرجان در گفتگو با رادیو ایران گفت: این برد شیرین را مقابل تیم بسیار خوب گل گهر سیرجان تبریک می گویم و بنظرم یکی از پدیده های لیگ امسال تیم گل گهر با امیر قلعه نویی است.

کری خوانی رادیویی نیکبخت واحدی برای پرسپولیس

وی اضافه نمود: این بازی را می توان به دو بخش تقسیم کرد، نیمه اول که استقلال خیلی خوب و هجومی بازی را آغاز کرد وینگر های چپ و راست و فوروارد های تیم با تحرک زیاد توانستند به گل اول دست پیدا کنند و داور میتوانست در صحنه پنالتی تیم گل گهر را ده نفره کند و بازیکن این تیم را اخراج کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

نیکبخت ادامه داد: من جای داور نیستم، ولی وقتی در صحنه ای بازیکن تک به تک می شود و دروازه بان روی بازیکن خطا انجام میدهد باید بازیکن خطاکار اخراج می شد که این اتفاق از سوی داور بازی نیفتاد.

پیشکسوت استقلال شرح داد: گل دوم استقلال نیز روی کار تاکتیکی جناح راست رخ داد و موقعیت سازی مهدی قایدی باعث به ثمر رسیدن یکی از زیبا ترین گل های لیگ شد و در صحنه پنالتی دوم نیز باید کارت زرد داده میشد که بازهم داور مماشات کرد و متاسفانه وریا غفوری هم پنالتی را هدر داد.

وی ادامه داد:، اما در نیمه دوم گل گهر سوار بر بازی شد و توانست نبض بازی را در دست بگیرد و با موقعیت های خوبی که بوجود آورد توانست پنالتی بگیرد و حتی میتوانست این بازی مساوی تمام شود که خدا رو شکر استقلال این بازی را به نفع خود به سرانجام رساند.

بازیکن اسبق استقلال راجع به جناح راست و با حضور احمد موسوی، وریا غفوری آزادتر می تواند در حمله کمک حال تیم باشد مطرح نمود: باتوجه به اینکه استقلال بازیکن مصدوم زیاد دارد، محمد نادری، شیخ دیاباته و دیگر بازیکنان نبودشان بسیار تاثیر گذار است و وینگر های چپ و راست استقلال با بازی خیلی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند نبود این بازیکنان به چشم نیامد.

نیکبخت گفت: استقلال در این بازی با دوندگی فراوان از تمام موقعیت های خود استفاده کرد و ارسلان مطهری با دوندگی زیاد فشار روی دفاع را زیاد می کرد و محمد دانشگر نیز با اینکه در پست غیر تخصصی یعنی دفاع چپ حضور داشت، ولی خیلی خوب ظاهر شد و این نوید روز های خوب را برای استقلال می دهد.

واحدی نیکبخت در پاسخ به اینکه اگر حقیقی آن اشتباه را متحمل نمیشد و آن گل زودهنگام را نمیخورد بازهم استقلال برنده بازی میشد اضافه نمود: زیبایی فوتبال به همین اشتباهات است و شاید عکس این اتفاق در آن سو برای رشید مظاهری می افتاد، ولی خوشبختانه با این اشتباه استقلال توانست نبض بازی را در دست بگیرد و از همان ابتدای بازی مشخص بود که استقلال برای برد به میدان آمده است.

وی مطرح نمود: این نکته را هم یادآور شوم که رشید مظاهری بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و از نظر من مستحق پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم ملی فوتبال کشورمان است و این پتانسیل را دارد که به صورت فیکس در تیم ملی از او بازی گرفته شود.

بازیکن سابق سرخابی های پایتخت در ادامه در خصوص شهرآورد پایتخت و پیشبینی اش از این مسابقه به رادیو ایران گفت: فکر می کنم در حال حاضر استقلال نیاز به این ندارد که بازیکن مصدوم خود را به زور به بازی بگیرد و این تدبیر محمود فکری را می رساند که بازیکن مصدوم خود شیخ دیاباته را برای دربی نگه داشته است، بازی شهرآورد هم شرایط خاص خود را دارد و مطمئنا این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. شاید خیلی از افراد درک نکنند و همیشه گفته شده است که این بازی 6 امتیازی است و استقلال اگر میخواهد در کورس قهرمانی بماند باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نیکبخت در سرانجام در پاسخ به اینکه نتیجه شهرآورد را پیشبینی کنید و این که استقلال باید مقابل نایب قهرمان آسیا صف آرایی کند گفت: نتیجه را هیچ گاه پیشبینی نمی کنم، ولی با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم، امیدوارم استقلال از این بازی دست پر بیرون بیاید، چون با این همه مشکلاتی که برای استقلال بوجود آورده اند آن ها مستحق پیروزی خواهند بود؛ و این را هم عرض کنم که درست است که پرسپولیس فینالیست آسیا بوده است، اما استقلال چندین دهه و چندین سال پیش چندین بار این فینال را تجربه کرده است.

منبع: فرارو

به "کری خوانی رادیویی نیکبخت واحدی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی رادیویی نیکبخت واحدی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید