سورپرایز خودروسازان برای سال 2021

به گزارش وبلاگ دبستانیها، با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که گریبان شرکت های بزرگ خودروسازی را گرفته و آن ها را مجبور به مدیریت منابع مالی خود کرده است، اما همچنان مدیران ارشد شرکت های خودروساز تلاش می کنند تا با طراحی و عرضه محصولات متنوع و به روزرسانی محصولات قدیمی به نوعی سهم بازار خود را افزایش دهند.

سورپرایز خودروسازان برای سال 2021

به طور معمول در ماه های پایانی هر سال خودروسازان بین المللی اقدام به رونمایی از محصولاتی می کنند که قرار است طی سال پیش رو آن ها را به بازار عرضه کنند. در ماه های پایانی سال 2020 نیز مدیران ارشد شرکت های خودروساز بیکار ننشسته و به رغم محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و چالش های به وجودآمده اقدام به رونمایی از محصولات به روزشده خود کرده اند. حال وبلاگ دبستانیها در گزارشی برخی از محصولات به روزرسانی شده را که به نوعی می توانند سورپرایز بازار خودرو در سال آینده باشند، مورد بررسی قرار داده است.

جنسیس GV 80 محصولی است که شرکت کره ای هیوندایی قصد دارد در سال آینده میلادی به بازار عرضه کند. جنسیس GV 80 توسط بسکمک به سپر سوپرمن تشبیه شده است. این خودرو لوکس تر از سدان های کنونی جنسیس به نظر می رسد. در این خودرو از مترالج پریمیوم، تودوزی چرمی و تریم چوبی استفاده و فضایی فراهم شده که کاملا برای یک کراس اوور لوکس مناسب است.

دیگر خودروساز کره ای یعنی کیا نیز قصد دارد تا سال 2021 کیا تلوراید را برای عرضه در بازار آماده کند.

کیا تلوراید خودرویی شاسی بلند است. این خودرو 8/ 3 لیتری قدرت 291 اسب بخار را فراهم می کند. سواری با آن روان است و آن را می توان در ردیف خودرو های اسپرت و آفرود جای داد.

اما خودورسازان ژاپنی نیز بیکار ننشسته اند و دو خودروساز این کشور یعنی تویوتا و هوندا نیز محصولات جدیدی را برای سورپرایز کردن بازار در سال آینده تدارک دیده اند.

به طوری که تویوتا سال آینده مدل جدیدی از سوپرا را عرضه می کند.

تویوتا سوپرا 2021 یک مدل جدید چهارسیلندری با قدرت 382 اسب بخار است. گفته شده است این خودرو برای رسیدن از سرعت صفر به صد به 9/ 3 ثانیه زمان نیاز دارد.

هوندا نیز با ایجاد تغییراتی در هوندا آکورد آن را آماده حضور در بازار خواهد کرد. هوندا آکورد در کلاس های متنوعی شامل کامپکت، میان سایز و همچنین گرندتور معرفی شده و از منظر استایل بدنه نیز شامل مدل های 3 و 5 در هاچ بک، 4 درسدان، 2 درکوپه و 5 در استیشن واگن است. تا به امروز 10 نسل از این محصول توسط هوندا عرضه شده است. شرکت خودروسازی پورشه نیز در تدارک است تا دو محصول پورشه باکستر 718 و پورشه ماکان را سال آینده با ایجاد تغییراتی به بازار عرضه کند.

طراحی موتور پورشه 718 و شاسی با تیونینگ اسپرت آن به پورشه 718 باکستر کمک می کند تا یک رانندگی متعادل را ارائه کند. همچنین پورشه جزئیات برنامه های آینده خود را برای خودرو ماکان ارائه داده است. طبق این برنامه در سال 2021 نسل دوم این خودرو به یک خودروی الکتریکی تبدیل خواهد شد.

این سازنده آلمانی اعلام کرده است که فروش مدل فعلی بنزینی این خودرو در کنار مدل الکتریکی آن به مدت نامعلومی ادامه خواهد یافت.

دیگر خودروساز آلمانی یعنی فولکس واگن و شرکت مادر پورشه نیز قصد دارد تا گلف GTI 2021 را روانه بازار کند.

خبر خوب برای علاقه مندان خودرو های این شرکت آن است که خودروی GTI 2021 با قدرت اسب بخار بیشتری به میدان خواهد آمد. علت این افزایش قدرت قرارگیری موتور تازه نفس EA 888 است که می تواند 245 اسب بخار را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

منبع: فرارو

به "سورپرایز خودروسازان برای سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز خودروسازان برای سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید