رژیم بگیرید اما گشنگی نکشید!

به گزارش وبلاگ دبستانیها، همواره نزدیک عید نوروز تقریباً همه افراد و البته بیشتر خانم ها تصمیم به کاهش وزن می گیرند.

رژیم بگیرید اما گشنگی نکشید!

به گزارش وبلاگ دبستانیها، بنابر اعلام من و رژیم، همه افراد و البته بیشتر خانم ها اولین کاری که برای لاغرشدن انجام می دهند، احتمالاً حذف یکی از وعده های غذایی و مخصوصاً شام و حذف کامل برنج از برنامه رژیم غذایی است؛ اما آیا واقعاً این کار صحیح است و صدمه ای به سلامتی وارد نمی نماید؟ این شخص چه مدت می تواند با این رژیم غذایی زندگی کند یا از این رژیم غذایی خاص پیروی کند؟

شاید برای شما هم رخ داده باشد که نزدیک عید نوروز از یک سایت نامعتبر، برنامه غذایی دریافت کردید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن بعضی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید؛ اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همواره هم این سؤال در ذهنتان وجود دارد که با تمام تلاشی که می کنم، چرا لاغر نمی شوم؟ پاسخ سؤالتان بسیار ساده است؛ رژیم اصولی.

اولین چیزی که در انتخاب یک رژیم و اجرای آن مهم است، درست و اصولی بودن آن است. مهم این است که جسم تان دچار آسیب نشود. با توجه به این موضوع آیا دوست دارید رژیم غذایی مخصوص خود داشته باشید؟ آیا وزن زیادی دارید و تمایل دارید تا عید نوروز وزن کم کنید؟ با ما همراه شوید تا آسان ترین و ساده ترین راه را نشان تان بدهیم، بدون سختی و تحمل گرسنگی!

تا عید نوروز به وزن ایده آل خود برسید

کنترل وزن و داشتن تناسب اندام، موضوعی است که تقریباً همه و به ویژه خانم ها بیشتر درگیر آن هستند، یکی از بزرگ ترین جلوه های این موضوع هم چاقی و اضافه وزن است که در ذهن ما همواره با خوردن غذاهای رژیمی و ورزش کردن گره خورده است. حتماً پیش آمده که بعد از خوردن یک همبرگر با پنیر فراوان، دچار عذاب وجدان شده باشید. اینکه رژیم غذایی شما شامل غذاهایی باشد که دوست داشته باشید، اما دچار اضافه وزن نشوید، شاید خیلی ایده آل به نظر برسد؛ اما متأسفانه همه رژیم های غذایی لاغری دقیقاً این گونه نیستند.

شما در ابتدا باید موادغذایی موجود در رژیم غذایی خود را دوست داشته باشید تا در آغاز راه حس خوبی داشته باشید و انگیزه کافی برای آغاز رژیم غذایی خود داشته باشید و سپس با این حس خوب به هدف تان نزدیک و نزدیک تر شوید. همان طور که گفتیم غذاهای رژیمی با هدف تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن و جلوگیری از چاقی طبخ می شوند، به همین دلیل متخصصان توصیه می نمایند در صورت داشتن رژیم غذایی، حتماً ورزش و پیاده روی روزانه را در برنامه خود قرار دهید.

پس اگر تصمیم گرفتید لاغر شوید، علاوه بر غذاهای رژیمی، برای ورزش کردن هم برنامه ریزی کنید. به هرحال رسیدن به ایده آل ها کمی همت می طلبد. اگر تصمیم تان برای لاغر شدن جدی است پس از همین الان آغاز کنید. به خاطر داشته باشید که لاغر شدن، چربی سوزی، تناسب اندام و تنظیم سیستم سوخت وساز بدن، صرفاً به یاری غذاهای لاغر نماینده یا غذاهای رژیمی اتفاق نمی افتد. در مرحله اول باید سراغ مغزتان بروید و رویکرد ذهنی تان را نسبت به مفهوم غذا عوض کنید.

همین حالا با رژیم های خطرناک لاغری یا چاقی خداحافظی کنید

احتمالاً شما هم حداقل یک نفر را در اطرافتان دیدید که برای رسیدن به اندام مناسب به هر رژیم غذایی اعتماد و آن را اجرا نموده، اما انتها این راه چطور بوده؟ طبیعتاً با مسائل و بیماری های جسمی بسیاری روبرو شده است. متأسفانه بسیاری فکر می نمایند که رژیم لاغری مساوی است با گرسنگی و لاغری هم با پرخوری برابر است! اما این تصور کاملاً اشتباه است. اگر با متخصص تغذیه ای برخورد کردید که مبنای برنامه های غذایی که ارائه می دهد این ها هستند، همان لحظه مطبش را ترک کنید. سلامتی شما از هر چیزی مهم تر است.

اما سؤال اینجاست؛ پس چطور برنامه غذایی اصولی دریافت کنیم؟ با من و رژیم علاوه بر حفظ سلامتی تان، به اندام دلخواه تان برسید. کافی است وارد وب سایت رسمی من و رژیم شوید و با واردکردن مشخصات خود از رژیم های غذایی متخصصین تغذیه ما بهره ببرید و نسبت به تغییر وزن خود اقدام کنید. رژیم های موجود در این وب سایت به گونه ای است که به شما یاری می نماید که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائماً وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همواره در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رژیم بگیرید اما گشنگی نکشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم بگیرید اما گشنگی نکشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید