خدمت به خانواده شهدا برای همگان افتخار است

به گزارش وبلاگ دبستانیها، محمد علی افشانی عصر چهارشنبه در ملاقات با خانواده شهدا و آزادگان سیاسی انقلاب تاکید نمود: آنچه که امروز ما باید در آن راستا حرکت کنیم را شما خانواده های شهدا باید به ما نشان دهید.

خدمت به خانواده شهدا برای همگان افتخار است

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمامی شهدایی که برای پایداری نظام کوشش می نمایند برای ما یک افتخار و اولویت است.

استاندار فارس توضیح داد: افتخار می کنم که در خدمت شما هستم و از هیچ فعالیتی برای خدمت رسانی به شما کوتاهی نخواهم کرد.

افشانی با اشاره به اینکه نمی توانیم در مقابل پیشرفت های تکنولوژی مقاومت کنیم، گفت: با تکنولوژی نباید مقابله کرد بلکه باید با استفاده از آن تولیدات انقلاب اسلامی را توسعه دهیم.

وی تاکید نمود: جوانان امروز مباحث مختلف را به خوب درک می نمایند اما آنچه که مهم است باید رفتارهای خودمان را درست کنیم.

استاندار فارس یادآور شد: امروز باید همه بزرگان به این فکر باشند که چگونه از موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را داشته باشند.

افشانی در حاشیه این جلسه در جمع وبلاگ دبستانیها با اشاره به ایجاد یک رابطه قوی و مناسب با صندوق توسعه ملی، گفت: خوشبختانه امروز توانسته ایم رابطه خوبی را با صندوق توسعه ملی داشته باشیم که از این فرصت باید برای توسعه استان بهترین استفاده را کرد.

وی اضافه نمود: با هماهنگی های اجرا شده یک میلیارد دلار معادل 3 هزار و 500 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای استان فارس تسهیلات مصوب و به بانکها ابلاغ شده است.

استاندار فارس ادامه داد: در بخش گردشگری نیز برای 6 هتل، 100 میلیارد تومان تسهیلات معین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خدمت به خانواده شهدا برای همگان افتخار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت به خانواده شهدا برای همگان افتخار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید