خبرنگاران 10 کشته بر اثر آتش سوزی در بیمارستان کرونایی هند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، دهلی نو-خبرنگاران- مقامات هندی روز آدینه اعلام کردند بر اثر آتش سوزی در یک بیمارستان خصوصی در شهر مومبای پایتخت مالی این کشور، 10 بیمار جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران 10 کشته بر اثر آتش سوزی در بیمارستان کرونایی هند

شبکه خبری ایندیا تودی روز آدینه گزارش داد، این آتش سوزی در بیمارستان سان رایز که داخل یک مرکز خرید واقع شده است رخ داد.

اوداو تاکری سروزیر ایالت ماهاراشترا گفت: این بیمارستان مرکز نگه داری بیماران مبتلا به ویروس کرونا بوده است و 57 بیمار از این بیمارستان خارج شده و در مراکز درمانی دیگری بستری شده اند.

این رسانه هندی اضافه نمود: تحقیقات در خصوص دلیل وقوع این آتش سوزی شروع شده است. آتش ابتدا در طبقه همکف شروع شده و دود به سرعت تمام بیمارستان را فرا گرفته است.

وقوع آتش سوزی در بیمارستان بیماران کرونایی در میان افزایش موارد ابتلا به این ویروس در هند در چند روز گذشته اتفاق می افتد. ایالت ماهاراشترا دارای بیشترین موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هند است.

داده های وزارت بهداشت هند در روز آدینه نشان داد که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هند در 24 ساعت گذشته به 59 هزار و 118 نفر رسیده که بالاترین آمار ابتلای روزانه به این بیماری در چهار ماه گذشته است.

تا به امروز هند 11 میلیون و 850 هزار مورد ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده است که پس از آمریکا و برزیل در صندلی سوم دنیا می باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 10 کشته بر اثر آتش سوزی در بیمارستان کرونایی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 کشته بر اثر آتش سوزی در بیمارستان کرونایی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید