خبرنگاران واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: یک شرکت فراوریی که به فراوری مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در سطح شهرستان اقدام می کرد، توسط ماموران بازرسی شناسایی و پلمب شد.

خبرنگاران واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

محمد جهین روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دبستانیها گفت: با دریافت گزارش هایی مبنی بر وجود محلول ضدعفونی نماینده بدون تعیینات در بازار، موضوع در دستور کار اکیپ های گشت مشترک بازرسی نهاده شد.

وی ادامه داد: با ردیابی محل فراوری و توزیع این مواد ضدعفونی نماینده تعیین شد شرکتی خصوصی که جواز تاسیس مربوط به فراوری محلول های بهداشتی را ندارد و مواد اولیه از جمله الکل را خارج از شبکه تهیه می نماید، در حال فعالیت است که با تایید شبکه بهداشت و درمان و دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و محل مذکور پلمب شد.

جهین افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور عده ای افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به احتیاج جامعه به فراوری مواد غیرمجاز و تقلبی و جعل عنوان و برچسپ شرکت های معتبر اقدام نموده اند که در این خصوص نظارت ویژه با همکاری عوامل انتظامی، مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار نهاده شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد به شهروندان توصیه کرد اقلام بهداشتی و مورد احتیاج برای مقابله با شیوع بیماری کرونا را از مکان های معتبر خرید نمایند تا در دام افراد سودجو قرار نگیرند.

وی گفت: هم اکنون تنها 2 مجوز فراوری مواد ضدعفونی نماینده در مهاباد صادر شده و که از فردا محصولات این شرکت ها خود در بازار عرضه می گردد.

جهین در مورد فراوریات ماسک نیز بیان نمود: واحد فراوریی سلامت طب هم اکنون با هماهنگی اجرا شده اقدام به فراوری ماسک های یک بار مصرف با قیمت مناسب نموده که جهت توزیع بین مردم در اختیار داروخانه ها و مراکز درمانی شهرستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش وبلاگ دبستانیها به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، تعداد افراد مشکوک به بیماری کرونا تا به امروز - چهارشنبه - در استان به 150 نفر رسیده و ابتلای هفت نفر به این بیماری قطعی شده است که از این تعداد سه نفر بستری هستند و چهار نفر دیگر مرخص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید