توافقات اولیه برای بازگرداندن کاپیتان رحمتی به استقلال

به گزارش وبلاگ دبستانیها، بازگشت مهدی رحمتی به استقلال برای فصل آینده جدی تر از همواره مطرح است. تحرکات اخیر او در فضای مجازی و حمایت دوستان نزدیک اش در استقلال هم نشان می دهد خبری درراه است.

توافقات اولیه برای بازگرداندن کاپیتان رحمتی به استقلال

وبلاگ دبستانیها- بهزاد غلامپور که در تیم ملی با مهدی رحمتی کار نموده بود و دوستی نزدیکی با او دارد، وقتی به استقلال آمد که شماره یک سابق این تیم را رسما ترک نموده و با پدیده خودرو مشهد قرارداد 2ساله بسته بود. غلامپور آن موقع گفت که اگر زودتر مربی استقلال می شد حتما رحمتی را حفظ می کرد. غلامپور آنقدر با رحمتی نزدیک است که توان انجام این کار را داشت. همان زمان هم کوشش هایی برای برگرداندن رحمتی انجام شد که نا پیروز بود. مدیریت وقت باشگاه استقلال برای حفظ آرامش و دور کردن حاشیه ها تصمیم گرفته بود تا قرارداد رحمتی و منتظری و یکی دونفر دیگر را تمدید نکند که این اتفاق در خصوص این 2 بازیکن با تجربه افتاد.

حالا خبر می رسد بهزاد غلامپور که موافق حضور همزمان رحمتی و حسینی است به دنبال بازگرداندن شماره یک سابق است و در این خصوص با فرهد مجیدی هم صحبت نموده و موافقت اولیه او را گرفته است. پست تبریک گفتن رحمتی به برنده شدن فرهاد مجیدی در نظر سنجی انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا که خودش هم یکی از کاندیدهای آن بود و حضور فعال شماره یک سابق در فضای مجازی آن هم برای استقلال نشان می دهد که رحمتی هم به فکر بازگشت است. به خصوص که چند وقت پیش هم با طرفداران استقلال در فضای مجازی آشتی کرد و پس از آن برای حسینی هم کری خواند و به او یادآور شد که عزت و ذلت آدم ها دست خوا است. پستی که بسیار با مفهوم بود!

رفیق نزدیک رحمتی و مربی گلر های استقلال که رابطه خوبی هم با حسین حسینی دارد مدعی شده می تواند این دو دروازبان را آشتی داده و حضور همزمان شان در استقلال را مدیریت کند. غلامپور که رابطه خوبی هم با فرهاد دارد گفته می گردد اوکی اولیه را هم از سرمربی جوان آبی ها گرفته است، هرچند که با توجه به شرایط فوتبال همه چیز به آخر فصل موکول شده است که تکلیف خود مجیدی با مدیریت جدید استقلال روشن گردد.

باید دید انتها کوشش های غلامپور برای بازگشت رحمتی و حضور او همزمان او و حسینی به نتیجه می رسد یا نه؟

منبع: همشهری آنلاین

به "توافقات اولیه برای بازگرداندن کاپیتان رحمتی به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافقات اولیه برای بازگرداندن کاپیتان رحمتی به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید