برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان می گوید که از پرسپولیس شناخت کافی دارند و برای پیروزی گام به میدان می گذارند.

برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، موبین ارگاشف در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران گفت: این مسابقه، رویدادی عظیم برای کشور ماست و برای اولین بار در تاریخ فوتبال تاجیکستان، ملاقاتی در این سطح در کشورمان برگزار خواهد شد. درباره این مسابقه بسیار انگیزه داریم و امیدوار به کسب نتیجه خوبی هستیم.

وی با اشاره به غایبان تیمش در این مسابقه توضیح داد: متأسفانه آندری میشچنکو و روستم یتیموف نمی توانند در این بازی به ما یاری نمایند. حریف قدرتمندی داریم که در سال های 2018 و 2020 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. بازی های پرسپولیس را آنالیز نموده ایم و اطلاعات کافی از این تیم داریم.

سرمربی استقلال تاجیکستان درخصوص اینکه طرفداران این تیم می توانند مسابقه را از نزدیک دیدن نمایند، گفت: برگ برنده ما در این مسابقه، طرفداران هستند که حمایت زیادی از ما خواهند کرد. با یاری آنها امیدواریم پیروز شویم.

تیم های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:30 فردا (سه شنبه)، در استادیوم ملی تاجیکستان و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید