تخصیص اعتبارات به هلال احمر گیلان در راستای تقویت انبارهای امدادی

به گزارش وبلاگ دبستانیها، خبرنگاران/گیلان رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبارات لازم به جمعیت هلال احمر در راستای تقویت انبار های امدادی و خدمات امداد و نجات صورت خواهد گرفت.

تخصیص اعتبارات به هلال احمر گیلان در راستای تقویت انبارهای امدادی

محمدباقر نوبخت در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گیلان گفت: طی گزارش هواشناسی با بارش هایی بیش از آنچه که پیش بینی می شد، روبرو شدیم.

وی ضمن قدردانی از اعلام به موقع هواشناسی مرکز گیلان به همه دستگاه های اجرایی استان افزود: دستگاه ها نیز برآن اساس تلاش کردند تا برای این رخداد نسبت به پیش بینی هواشناسی، آمادگی داشته باشند.

معاون رئیس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان گیلان در پی بارش برف سنگین، اظهار کرد: پشتیبانی بیشتر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور از جمعیت هلال احمر گیلان در راستای تقویت انبارهای امدادی و خدمات امداد و نجات صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه در ابتدای سال جاری برای شارژ انبارها و بالگردهای جمعیت هلال احمر اعتبارات خوبی را تخصیص دادیم، اظهار کرد: این آمادگی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور وجود دارد تا اعتبارات بیشتری را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخصیص اعتبارات به هلال احمر گیلان در راستای تقویت انبارهای امدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبارات به هلال احمر گیلان در راستای تقویت انبارهای امدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید