موتورسیکلت برقی ایران ساخت روانه بازار می گردد، هزینه 1000 تومانی برای هر بار شارژ

به گزارش وبلاگ دبستانیها، یک شرکت دانش بنیان پیروز شده تا تمام فرایندهای فراوری موتور سیکلت برقی اعم از طراحی، نمونه سازی و فراوری در داخل کشور را انجام دهد. نمونه این محصول نیز به صورت کامل تهیه و پیروز به دریافت مجوزهای لازم شده است.

موتورسیکلت برقی ایران ساخت روانه بازار می گردد، هزینه 1000 تومانی برای هر بار شارژ

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دبستانیها به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حال حاضر شهروندان، کشورهای مختلفی به ویژه در جنوب شرق آسیا استفاده از موتورسیکلت های برقی را به عنوان یک وسیله کاربردی، به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهند. در ایران نیز دیر یا زود وسائط نقلیه بهره مند از سوخت های غیر فسیلی صندلی خود را در سبد حمل و نقل کشور خواهد یافت.

پویان احمدی زاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان، گفت: این شرکت پیروز شده است تا تمام فرایندهای فراوری موتور سیکلت برقی را اعم از طراحی، نمونه سازی وفراوری در داخل کشور انجام دهد. نمونه این محصول نیز به صورت کامل تهیه و پیروز به دریافت مجوزهای لازم شده است.

احمدی زاده اضافه نمود: اخذ مجوز پلاک گذاری از جمله مراحل نهایی است که در صورت تکمیل این مرحله، آخرین موانع در جهت تجاری سازی محصول نیز برداشته خواهد شد، با هر بار شارژ، این موتورسیکلت 65 کیلومتر را پیمایش می نماید. هر بار شارژ این وسیله در حدود 1000 تومان هزینه دارد که با توجه به افزایش قیمت بنزین، صرفه مالی استفاده از محصول را نسبت به گذشته افزایش داده است.

وی افزد: باطری از جمله قطعات کلیدی در وسائط نقلیه برقی است، به همین خاطر باطری این موتور سیکلت به مدت دو سال توسط خود شرکت ضمانت می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "موتورسیکلت برقی ایران ساخت روانه بازار می گردد، هزینه 1000 تومانی برای هر بار شارژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسیکلت برقی ایران ساخت روانه بازار می گردد، هزینه 1000 تومانی برای هر بار شارژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید