افزایش 27 درصدی فوتی های تصادفات استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ دبستانیها، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 27 درصدی فوتی های تصادفات استان در شش ماهه ابتدایی سال جاری، گفت : متاسفانه طی این مدت 328 نفر در تصادفات استان جان باختند.

افزایش 27 درصدی فوتی های تصادفات استان کرمانشاه

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در تشریح آمار پزشکی قانونی استان در شش ماهه ابتدایی سال جاری، گفت : فوتی های تصادفات استان طی این مدت نسبت به شش ماهه سال گذشته حدود 27 درصد افزایش داشته و از 258 نفر به 328 نفر رسیده که از این تعداد 247 نفر مرد و 81 نفر زن بوده اند.

وی اضافه نمود: مراجعین با ادعای تصادف هم در شش ماهه ابتدایی سال جاری افزایش 19 درصدی داشته و 5683 نفر در این زمینه به پزشکی قانونی مراجعه داشته اند که از این تعداد 3858 نفر مرد و 1825 نفر زن بوده اند.

خانی از کاهش 7.5 درصدی نزاع در استان اطلاع داد و اضافه نمود: طی این مدت 8849 نفر با ادعای نزاع مراجعه داشته اند که از این تعداد 6228 نفر مرد و 2621 نفر زن بوده اند.

وی اضافه نمود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه 9567 نفر حدود 7.5 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد مصدومین حوادث کار استان در شش ماهه ابتدای سال را 330 نفر اعلام و توضیح داد: از این تعداد 325 نفر مرد و پنج نفر زن هستند و این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 5.7 درصد افزایش داشته است.

خانی فوتی های حوادث کار استان طی این مدت را هم 15 نفر اعلام و توضیح داد: خوشبختانه این تعداد نسبت به سال گذشته هشت نفر کمتر شده است و 14 نفر آن ها را مرد و یک نفر آن ها را زن تشکیل می دهد.

این مسئول فوتی های ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن را در استان طی این مدت هفت نفر اعلام و توضیح داد: از این تعداد دو نفر مرد و پنج نفر زن هستند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه نفر کمتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی های سوختگی استان را هم در شش ماهه ابتدای سال 32 نفر اعلام و توضیح داد: از این تعداد 21 نفر مرد و یازده نفر هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار نفر افزایش یافته است.

خانی تعداد غرق شده های استان طی این مدت را هم چهار نفر اعلام و توضیح داد: هر چهار نفر مرد بوده اند و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با غرق شدن 13 نفر کاهش خوبی داشته است.

این مسئول فوت ناشی از برق گرفتگی در شش ماهه ابتدای سال را هم شش نفر اعلام و توضیح داد: از این تعداد پنج نفر مرد و یک نفر زن هستند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته نصف شده است.

خانی فوتی های بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان را هم طی این مدت 27 نفر اعلام و توضیح داد: از این تعداد 21 نفر مرد و شش نفر زن بوده اند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو نفر کاهش داشته است .

وبلاگ دبستانیها کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 27 درصدی فوتی های تصادفات استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 27 درصدی فوتی های تصادفات استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید