پناه تاکید نمود: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حمایت جدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش وبلاگ دبستانیها، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سفر هیات اعزامی وزارت کار به استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور محرومیت زدایی و توسعه اشتغال استان انجام شد و مصوباتی در پی داشت که بعضی از آن ها نهایی و مابقی آنالیز و برای اجرا به سازمان ها و دستگاه های دولتی ابلاغ می گردد.

پناه تاکید نمود: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حمایت جدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،غلامرضا پناه در نشست جمع بندی و مصوبات سفر سه روزه معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل بانک های زیرمجموعه اظهارکرد: از پروژه های کلان استانی که در توسعه منطقه نقش اثر گذاری خواهند داشت، بازدید شد.

پناه اعلام کرد: در جلسه نهایی تهران بر اساس میزان اعتباری که بانک های عامل (توسعه تعاون و رفاه) خواهند داشت اولویت بندی خواهیم کرد و زمینه تامین تسهیلات چهار پروژه مهم استان فراهم می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: تسهیلات مورد احتیاج با نرخ 6 درصد در اختیار پروژه های نیمه تمام، پروژه های دارای اولویت و دیگر پروژه های روستایی و به ویژه در حوزه گردشگری قرار می گیرد.

پناه اضافه نمود: از سوی بانک های زیر مجموعه وزارت تعاون برای طرح هایی که مشکل سرمایه در گردش دارند و یا تعطیل شده اند و در حوزه تعاونی ها نیز تعاونی های مشکل دار تسهیلاتی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

وی تاکید نمود: پروژه های ورزشی کارگری در حوزه کهگیلویه با حمایت استاندار بحث واگذاری زمین آن ها نهایی و اعتبار بخشی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: در حوزه کشاورزی و کشت های گلخانه ای به طور ویژه صندوق کارآفرینی امید متقبل شد که در این حوزه فعالیت های خوبی انجام دهد.

پناه افزود: در حوزه گردشگری در ابعاد مختلف، تسهیلات ارزان قیمت، مشارکتی و سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران بدون محدودیت و سقف به استان یاری می گردد.

وی اعلام کرد: صندوق کارآفرینی امید جشنواره هایی را با هزینه خودشان متقبل شده و در استان برگزار می نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد: در حوزه گیاهان دارویی مقرر شد کارهای بزرگی برای تسهیلات و سرمایه گذاری در استان انجام گیرد.

وی تاکید نمود: سازمان فنی و حرفه ای کشور هم متقبل شد که 2 کار مهم ایجاد دپارتمان گیاهان دارویی و آموزش 5 هزار نفر را با حمایت مسوولان استانی در حوزه مهارتی به اتمام برسانند.

پناه افزود: خانه امید بازنشستگان در استان نیز تجهیز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود: بخشی از این مصوبات امروز نهایی شد و مابقی احتیاج به اولویت بندی دارد که بتوانیم در تهران با حضور مدیران عامل بانک ها و استاندار آنالیز کنیم.

وی اعلام کرد: در نشست نهایی در تهران با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی این مصوبات تصویب می شوند و برای اجرا به سازمان ها و دستگاه ها ابلاغ می شوند.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: میانگین سپرده و مصارف 85 درصد است که این میزان در استان ما 115 درصد است. کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان این که استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا رتبه اول را دارد، توضیح داد: بانک های توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق کارآفرینی امید در استان بانک های موفقی هستند که در راستای سیاست های دولت گام برمی دارند و شاهد درخشش آن ها بوده ایم.

هیات اعزامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شامل معاونان وزیر، مدیران صندوقها و مدیرعامل بانکهای زیر مجموعه در سفر سه روز به کهگیلویه و بویراحمد پس از آنالیز مسائل و بازدید از طرح ها.تصمیاتی برای یاری به محرومیت زدایی از استان اتخاذ کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پناه تاکید نمود: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حمایت جدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پناه تاکید نمود: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حمایت جدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید