همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

به گزارش وبلاگ دبستانیها، اگر شما هم کاربران قدیمی موبایل های اپل هستید و حداقل دو سال از خرید گوشی فعلی شما می گذرد، احتمالاً باتری موبایل شما مثل گذشته شما را همراهی نمی کند.

همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

به گزارش وبلاگ دبستانیها، بنابر اعلام جی اس ام باتری، قبل از اینکه تصمیم به تعویض گوشی یا باتری برای موبایل بگیرید با ما همراه باشید.

کمپانی اپل بعد از ورود به بازار ایران خیلی زود بخش مهمی از بازار موبایل ایران را تصاحب کرد، درست در همین زمان بود که گوشی های آیفون در ایران مثل سایر نقاط دنیا طرفداران زیادی پیدا کرد. تمام کسانی که از گوشی آیفون استفاده می کنند تمایلی به تعویض گوشی خود با سایر برندها را ندارند، از طرفی با توجه به گرانی دلار که در این یکی دو سال اخیر رخ داد قیمت محصولات جدید اپل بسیار بالا رفت، حالا تعویض گوشی های قدیمی آیفون برای دوستداران محصولات اپل خیلی سخت شده است.

یکی از معضلاتی که باعث می شود دارندگان گوشی های قدیمی آیفون تصمیم به تعویض گوشی خود بگیرند. کم شدن عمر باتری گوشی آن هاست. کاهش عمر باتری موبایل یک مسئله طبیعی است، تمامی باتری های شارژ شونده به مرور زمان از عمرشان کاسته می شود البته نوع استفاده شما از گوشی و رعایت شرایط شارژ کردن اصولی باتری موبایل می تواند این زمان را طولانی تر کند.

خیلی از کاربران گوشی های آیفون به علت اینکه باتری گوشی آن ها از نوع داخلی است تمایلی به تعویض باتری ندارند شاید به این خاطر هست که فکر می کنند با تعویض باتری، گوشی آن ها کارایی گذشته را نداشته باشد ولی به شما بگوییم اصلاً این طور نیست. شما به راحتی می توانید با خرید باتری ایفون اصلی و تعویض آن دوباره از گوشی خود استفاده کنید.

امروز می خواهیم باهم بررسی کنیم که چطور با خرید باتری آیفون جدید و تعویض باتری آن به راحتی می توانید مشکلاتی که باتری قدیمی برای شما پیش آورده برطرف کنید. ما در این متن سعی کردیم به بررسی قیمت باتری ایفون و چگونگی تعویض باتری آیفون و خرید باتری اصلی آیفون را برای شما توضیح می دهیم تا آن دسته از دوستداران محصولات قدیمی تر اپل که در حال حاضر توانایی خرید گوشی آیفون جدید ندارند بتوانند با تعویض باتری ایفون و یا در مواردی با خرید شارژر و کابل جدید در صورت خرابی آن و شاید خرید یک قاب جدید برای مدتی از گوشی قدیمی خود لذت ببرند پس با ما همراه باشید

اول اینکه باید بدانیم چه مواردی باعث خرابی یا کوتاه شدن عمر باتری ها می شود؟

اگر با خود صادق باشید، خرابی امروز باتری آیفون شما به دلیل رعایت نکردن موارد زیر یا دست کم، بی اهمیت شدن بیشتر آن ها طی مرور زمان است؛ اما درهر صورت باتری بخش مصرفی هر گوشی به حساب می آید دیر یا زود عمرش کم خواهد شد و خرابی باتری موبایل اجتناب ناپذیر خواهد بود. البته رعایت موارد زیر قطعاً باعث طولانی تر شدن عمر باتری شما خواهد شد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه موارد خرابی باتری را بررسی کنیم:

شارژ کردن های طولانی

استفاده از شارژرهای تقلبی (تشخیص شارژر اصلی آیفون)

قرار دادن گوشی تو فضای خیلی گرم یا مرطوب

استفاده از شارژر فندکی های نامرغوب و تقلبی

رعایت این موارد ساده می تواند عمر باتری گوشی شما را افزایش دهد تا شما برای مدت زمان بیشتری از باتری موبایل آیفون خود استفاده کنید.

خوب حالا که شارژ گوشی شما سریعاً به صفر نزدیک می شود و گهگاه گوشی شما در طول روز خود به خود خاموش می شود و یا این که با یک مکالمه مقدار زیادی از شارژ باتری شما کم می شود تمامی این ها مواردی هستند که شما را به فکر خرید یک باتری جدید برای گوشی آیفون خود واداشته است.

نکته: باید بدانیم که عملکرد باتری ضعیف منجر به عملکرد ضعیف گوشی آیفون شما نیز می شود؛ بنابراین ضروری است که کاربر به تعویض باتری اقدام نماید تا سایر کارکردهای گوشی نیز به خوبی انجام شوند.

توصیه: حتماً برای گوشی آیفون خود باتری اصلی تهیه کنید ممکن هست باتری اورجینال آیفون کمی گران تر از نمونه های فیک یا تقلبی باشد ولی باید این را در نظر بگیرید که استفاده از باتری های اورجینال علاوه بر عمر طولانی تر سلامت گوشی شما را نیز حفظ خواهد کرد.

شما قبل از خرید باتری آیفون ممکن هست با قیمت های متفاوت زیادی روبرو شوید. دو مسئله به شما کمک خواهد کرد: یکی اینکه حتماً باتری اصلی تهیه کنید حتی اگر مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری بشوید چون باتری های اصلی علاوه بر کارایی مناسب تر و حفظ سلامت گوشی شما عمر بالاتری هم دارند و دوم اینکه باتری با گارانتی بخرید که بتوانید کارایی باتری را روی موبایل خود کاملاً بررسی کنید.

قیمت باتری آیفون بسته به مدل گوشی شما متفاوت می باشد به طور مثال برای خرید باتری آیفون 6 چیزی در حدود 130 هزار تومان و برای خرید باتری آیفون 7 یا 7 پلاس چیزی در حدود 160 هزار تومان پرداخت کنید و برای مدل های جدیدتر قطعاً مبلغ بیشتری، هزینه تعویض باتری آیفون بسته به مدل آن چیزی در حدود 40 تا 100 هزار تومان هست این اختلاف مربوط به گوشی های آیفون ضد آب می شود چون تعویض باتری این مدل ها به جهت حفظ قابلیت ضد آب بودن گوشی کمی متفاوت است، زمان لازم برای تعویض باتری آیفون حدبیشتر به یک ساعت نمی رسد.

امروزه با وجود فروشگاه اینترنتی تخصصی، خرید باتری و شارژر اصلی سخت نیست ما فروشگاه های زیادی داریم که شما به راحتی می توانید از سراسر ایران محصول موردنظر خود را با گارانتی سفارش بدید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همه چیز درباره تعویض باتری آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره تعویض باتری آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید