موبایل، تبلت و گجت ها

مک های نو اپل در راه اند!

دیجیاتو نوشت: احتمالاً در جریان این رویداد شاهد نسخه نو آی مک 24 اینچی خواهیم بود.

2 آبان 1402

فراری روما اسپایدر با موتور V8 راهی خیابان شد، عکس

گجت نیوز نوشت: فراری روما اسپایدر - Ferreri Roma Spider یک خودرو کوپه با پیشرانه 8 سیلندر است که از گیربکس افسانه ای SF90 بهره می برد و در ادامه با تصاویر زیبا و مشخصات فنی مجذوب کننده آن همراه می شویم.

26 اسفند 1401

غول خودروساز چینی موبایل تاشو می سازد! ، سرمایه گذاری توجیه پذیر

پس از یک دوره سخت، شرکت میزو (Meizu) به وسیله جیلی، غول خودروسازی چینی شد و اکنون در کوشش است تا شکوه گذشته را بازیابد.

19 اسفند 1401

محصول نو اپل چیست و چه زمان وارد بازار می گردد؟

دیجیاتو نوشت:از این دستگاه احتمالاً می توان برای انجام کارهای خانه مانند کنترل سیستم های امنیتی و چت با FaceTime استفاده کرد.

2 بهمن 1401

ردمی 12C با دوربین 50 مگاپیکسلی و قیمت 100 دلار معرفی گردید

مدتی قبل شیائومی از گوشی های سری ردمی K60 رونمایی کرد و حالا در آستانه شروع سال 2023، ردمی 12C هم معرفی شده است که در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.

14 دی 1401

فرصت ویژه همرا ه اولی ها برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی

همراه اول در کمپین جدیدی که از اول بهمن ماه شروع شده و تا سرانجام اسفند ماه نیز ادامه دارد، فرصت ویژه ای برای مشترکان سیم کارت های اعتباری در نظر گرفته تا بتوانند به جمع مشترکان سیم کارت های دائمی این اپراتور اضافه شده و از مزایای این مدل از سیم کارت ها...

11 دی 1401

حضور دکتر روبات ها در بیمارستان های چین ، ارائه خدمات پزشکی اورژانسی ، تسهیل روند درمان

بسیاری از شرکت های خدمات درمانی چین اقدام به طراحی خدماتی مبتنی بر هوش مصنوعی نموده اند. در این میان طرح دکتر روبات ها از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است.

7 دی 1401

حمله زاکربرگ به اپل: واتس اپ ما خیلی بهتر از پیامرسان شماست

به عنوان دو غول فناوری در دنیا، تعجبی ندارد که اپل و متا رقابت مداومی برای مدتی طولانی داشته اند، اما به نظر می رسد که تنش بین شرکت ها در بالاترین حد خود واقع شده است.

5 دی 1401

بلوجونیور؛ دوست کودک، یار والدین

مامان، می شه اکانت ویژه این بازی رو برام بخری؟، مامان پول تو جیبیم یادت نره؟، این ها بخشی از درخواست هایی است که پسرم در طول هفته از من دارد. خواسته هایی که اغلب باید برای حل آن ها زمانی را به تراکنش های بانکی اختصاص بدهم. علاوه بر اختصاص زمان دغدغه مهم...

1 آذر 1401

راه اندازی سامانه ملی سهیم در قم

مدیر کل ثبت احوال استان قم از راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان (سهیم) خبر داد.

19 آبان 1401

عکس ، نسل تازه فیات سی ینا محبوب ایرانیان، طرفدارانش را غافل گیر کرد

فیات سی ینا که در سال 1388 به بازار ایران آمد تبدیل به یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی شد تا جایی که علاقه مندان آن را ال90 ایتالیایی نامیدند.

9 آبان 1401

برندگان مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022

عکسی از امواج هیولایی که به فانوس دریایی برخورد می نمایند، برنده مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022 انجمن سلطنتی هواشناسی شد.

17 مهر 1401

پنج آزمون تکنولوژی؛ تبلت بهتر است یا لپ تاپ؟

مقایسه تبلت با لپ تاپ از نظر فنی چیزی شبیه سرگردانی در انتخاب دو وعده غذایی ناهار و شام است. این دو تا، به هیچ وجه شبیه هم نیستند. شما با یک لپ تاپ آزادی عمل بیشتری دارید. همین طور حق انتخاب های بزرگ تر. رایانه های لوحی با اینکه نام کاملا مزخرفی است، اما...

8 شهریور 1401

بلایی که باد کولر خودرو بر سر چشم ها می آورد

قرار گرفتن در معرض باد مستقیم کولر در خودرو و ماشین سلامت چشم ها را تحت تاثیر قرار می دهد و به مرور زمان باعث خشکی چشم ها می گردد.

15 مرداد 1401

آنالیز ویژگی ها و تغییرات سیستم عامل IOS 16

پس از مدت ها انتظار اپل از apple ios 16 رونمایی کرد؛ جدیدترین سیستم عامل آیفون و جانشین بر حقِ iOS 15. این شرکت در WWDC 2022، کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل، روی صحنه رفت و از تغییرات apple ios 16 که می توانیم از این به روزرسانی انتظار داشته باشیم، رونمایی کرد.

31 تیر 1401

رقابت حدود 44 هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد

رئیس ستاد آزمون های اصفهان از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اطلاع داد و گفت: در مجموع 43هزار و 904 داوطلب در سه روز در استان اصفهان با هم به رقابت می پردازند.

12 تیر 1401

مرد بی خانمانی که بعد از برگزاری یک جشن تولد برای سگ هایش، زندگی اش تغییر کرد

حیوانات خانگی برای بسیاری شادی به ارمغان می آورند و آنها را از تنهایی بیرون می آورند. حتی کسانی که بی خانمان هستند، حس و حال مشابهی دارند.

9 تیر 1401

خلق آثار هنری با صفحه کلیدهای دور ریخته شده موبایل

یک هنرمند اهل عاج، با کنار هم قرار دادن صفحه کلید های دور ریخته شده تلفن همراه برای ساختن هنر، امیدوار است بتواند آگاهی را در خصوص آلودگی افزایش دهد.

5 تیر 1401

افشای مشخصات سرفیس 5 نو مایکروسافت

انتظار می رود که مایکروسافت در سال جاری عرضه سری تازه لپ تاپ های سرفیس 5 خود را آغاز کند. در حالی که هنوز این محصول بصورت رسمی عرضه نشده، اما تمام مشخصات آن فاش شده است.

21 خرداد 1401

تاریخ احتمالی معرفی آیفون SE نو فاش شد

بر اساس اعلام راس یانگ که یکی از افشاگران مشهور به شمار میرود، فراوری نمایشگر نسل تازه آیفون SE از ماه جاری شروع می گردد و از حدود دو ماه دیگر هم کلید انبوه این گوشی کلید می خورد. با توجه به زمان فراوری انبوه نسل سوم آیفون SE، این افشاگر اعلام نموده که در...

12 خرداد 1401
تعداد: (66)