نیکلاس کیج با کمدی ترسناک روی پرده های نقره ای می رود

به گزارش وبلاگ دبستانیها به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید نیکلاس کیج با عنوان مامان و بابا 19 ژانویه اکران می شود.

نیکلاس کیج با کمدی ترسناک روی پرده های نقره ای می رود

این در حالی است که بازیگر سرشناس قرارداد جدید با کمپانی WME در همه زمینه ها امضا کرده و از کمپانی سابق خود CAA جدا شده است.

کیج در فیلم جدیدش برابر سلما بلر و در فیلمی بازی کرده که برایان تیلور آن را ساخته است. این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو در ماه سپتامبر برای نخستین بار اکران شد.

کیج در عین حال بازیگر فیلم دیگری با عنوان مندی ساخته پانوس کوسماتوس است که تریلری انتقام جویانه است و اواخر همین ماه برای نخستین بار در بخش نیمه شب جشنواره ساندنس روی پرده می رود.

کیج 54 ساله که در اوایل جهت کاری اش با تحسین منتقدان و نیز موفقیت های تجاری روبه رو شده بود سپس در مجموعه ای از فیلم های مستقل کلاسیک از جمله فیلم برادران کوئن با عنوان آریزونا به پا می خیزد، مجنون نورمن جویسون و از ته دل وحشی دیوید فینچر جلوی دوربین رفت. او سال 1995 فصل جوایز سینمایی را با بازی در فیلم ترک لاس وگاس جارو کرد و ضمن بردن اسکار، گلدن گلوب و جایزه بهترین بازیگر انجمن بازیگران آمریکا را دریافت کرد. در آن فیلم او در نقش نویسنده ای الکلی ظاهر شده بود. کیج بعد به سمت فیلم های پرفروش اکشن مثل صخره، تغییر چهره و گنجینه ملی رفت و در ادامه گوست رایدر ظاهر شد.

او بازیگر فیلم های متفاوت دیگر هم بوده که چشم های مار برایان دی پالما، 8ام ام جوئل شوماخر، احیای مردگان ساخته مارتین اسکورسیزی، هواشناس ساخته گور وربینسکی، مرکز تجارت جهانی اولیور استون و ستوان بد ورنر هرتسوگ از جمله آنها هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نیکلاس کیج با کمدی ترسناک روی پرده های نقره ای می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکلاس کیج با کمدی ترسناک روی پرده های نقره ای می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید