نتیجه بازی روی تصمیم ها رقم خورد، حق مان باخت نبود

به گزارش وبلاگ دبستانیها، محمد ربیعی عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اصفهان گفت: امروز از باخت هایی است که بسیار ناراحت هستم زیرا حق تیم ما باخت نبود و جانانه از مجموعه تیم تشکر می کنم به خاطر تاکتیک های صحیحی که مدنظرمان بود و انجام شد و بسیار درست بازی کردیم.

نتیجه بازی روی تصمیم ها رقم خورد، حق مان باخت نبود

وی با بیان اینکه این بازی به جای اینکه نتیجه اش در زمین رقم بخورد روی تصمیم ها رقم خورد، اضافه نمود: سؤالم این است که چگونه داوری که نزدیک صحنه است، یاری داور اولش تحت تأثیر اعتراضات قرار می گیرد و یک گل سالم را برمی گرداند و شیرازه بازی بهم می خورد. خواهش می کنم بازی را بعد از گل دوم دوباره ببینند که مس رفسنجان چطور بازی کرد و سپاهان عظیم چگونه بود؟ آیا اگر این اتفاق برعکس افتاده بود، داور نتیجه را برمی گرداند؟

ربیعی گفت: شنیدم آقای نویدکیا گفته است که ما از قوانین بازی خبر نداریم و نباید زیاد اعتراض کنیم، این در حالیست که نیمکت ایشان به طرف یاری داور رفتند در نتیجه این توصیه را باید به خودشان بنمایند اما بنده به نویدکیا و مجموعه سپاهان احترام می گذارم.

گل بسیار تاکتیکی زدیم

وی اضافه نمود: مس رفسنجان نشان داد که شبیه تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده است، نیست. ما خوب بازی کردیم و گل بسیار تاکتیکی زدیم و می دانستیم سپاهان چگونه بازی می نماید و منفذها را بستیم. این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می گویم اما تبریک ویژه را به تیم خودم می گویم که نه تنها عقب نشینی نکرد بلکه فوتبال بازی کرد و در خیلی از جاها توانستیم مالک بازی باشیم و موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم اما با یک اشتباه پاس را به بازیکن سپاهان دادیم و آن ها هم از این غفلت استفاده کردند. هر دو گل را از روی غفلت خوردیم و پاس گل را به رقیب دادیم.

وی گفت: ما در این بازی نه تنها عقب نشینی نکردیم و فوتبال بسته ای را ارائه ندادیم بلکه واقعاً فوتبال بازی کردیم و در جاهایی مالک بازی بودیم و به درستی تله گذاری کردیم.

تیم مس رفسنجان فعلاً مظلوم است

ربیعی ادامه داد: هر وقت بازیکنان سپاهان توپ می گرفتند ما با دو بازیکن پرس دو جهته می کردیم و خیلی خوب این کار را انجام دادیم. از بازیکنانم به خاطر اجرای این تاکتیک ها تشکر می کنم و به آنها می گویم که حقشان شکست نبود. امیدوارم این شکست پلی برای بازی های بعدی باشد. رفسنجان فعلاً مظلوم است و امیدوارم که این تیم از این مظلومیت دربیاید. ما با تیمی بازی داشتیم که نزدیک 10 روز استراحت داشت و ما با چهار روز استراحت به بازی آمدیم.

وی اضافه نمود: هر چقدر خواستیم که فقط یک روز بازی به تعویق بیفتد این اتفاق رخ نداد. امروز در لیگ فقط یک بازی بود آن هم بازی ما، اما باز هم تمکین می کنیم. من الان فیلم بازی را دیدم و دست بازیکن نه باز بود و نه حرکت داشت.

سرمربی مس رفسنجان درباره داوری مسابقه گفت: بعد از اتفاقات داوری، بازیکنانم از لحاظ روانی خیلی لطمه خوردند و ما بین دو نیمه خیلی خوب بازیکنان را از نظر روانی متمرکز کردیم.

ربیعی با تاکید دوباره بر اینکه تیم مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ خواهد نمود، یادآور شد: کوششمان را می کنیم و هر چقدر رتبه ما بالاتر باشد خدا را شکر می کنیم. تیم من تیمی است که برای موفقیت کوشش می نماید و این معلوم است.

سرمربی مس رفسنجان اضافه نمود: اتفاق امروز اگر برعکس اتفاق افتاده بود آیا داور رأی را علیه سپاهان برمی گرداند؟ من یک سوال کردم و افکار عمومی می توانند در ذهن شان پاسخ بدهند. در این دو سالی که در این تیم هستم بازی به بازی بهتر شده ایم و بازیکنان کوشش زیادی می نمایند. سپاهان از نظر من جزو دو تیم پرمهره لیگ است. وقتی بتوانید بازیکن ملی پوش را دقیقه 80 به بازی بیاورید پس از نظر مهره خیلی قوی هستید.

ربیعی اضافه نمود: من نمی خواهم فقط درباره داوری صحبت کنم. ما عملکرد خوبی داشتیم ولی دو بار غفلت کردیم، در هر دو گل خودمان توپ را به سپاهان دادیم.

وی ادامه داد: ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و موقعیت آن چنانی هم به سپاهان ندادیم. سپاهان تیمی است که فوتبال مالکانه انجام می دهد و در این بازی هم شاید تعداد پاس هایشان از ما بیشتر می شد اما اجازه ندادیم از این پاس ها موقعیتی روی دروازه ما ایجاد گردد. به همه بازیکنانم به خاطر رشادت و تمرکز و هوش فنی شان تبریک می گویم و از آن ها تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتیجه بازی روی تصمیم ها رقم خورد، حق مان باخت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه بازی روی تصمیم ها رقم خورد، حق مان باخت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید