دریافت پول نقد در صندلی های سوخت ممنوع است؟

به گزارش وبلاگ دبستانیها، تهران (پانا) - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره دریافت پول نقد از مشتریان در صندلی های عرضه سوخت توضیحاتی داد.

دریافت پول نقد در صندلی های سوخت ممنوع است؟

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، فاطمه کاهی، با بیان اینکه دریافت پول نقد از مشتریان در صندلی های عرضه سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود، اظهار کرد: صندلی های عرضه سوخت در یک سال گذشته با مردم همکاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه صندلی های سوخت به دلیل تماس افراد مختلف با نازل و پول نقد یکی از مراکز پر خطر شناخته شده است، گفت: به همه صندلی ها ابلاغ نموده ایم که صندلی ها را به اقلام بهداشتی تجهیز نمایند اما تأمین این اقلام به عهده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیست.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه صندلی های عرضه سوخت مایع باید پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت را اجرا نمایند، اظهار کرد: صندلیداران موظف هستند که صندلی ها را ضد عفونی نمایند و این موضوع در حیطه وظایف خود صندلی هاست و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی روی این موضوع نظارت می نماید.

کاهی با بیان اینکه همچنین به همه صندلی ها ابلاغ شده است که اپراتورها باید فرآیند سوخت گیری را انجام دهند اما اگر مالک خودرو ترجیح دهد که خودش سوخت گیری کند، با حفظ و رعایت بهداشتی این موضوع ممانعتی ندارد، شرح داد: توصیه ما این است که افراد به طور حتم نکات بهداشتی را رعایت نمایند و حداقل هنگام سوختگیری دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند تا از این طریق بتوان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دریافت پول نقد در صندلی های سوخت ممنوع است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت پول نقد در صندلی های سوخت ممنوع است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید