خطر امیکرون بیخ گوش مردم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، دبیر ستاد پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی از شناسایی 39 بیمار مبتلا به امیکرون در استان اطلاع داد.

خطر امیکرون بیخ گوش مردم

وبلاگ دبستانیها بیرجند - شریف زاده گفت: تا به امروز کوشش ها و همت ویژه ای نسبت به شناسایی بیماران مبتلا به سویه امیکرون نیز اجرا شده است و تعداد 65 آزمایش صورت گرفته است.

به گفته او از این تعداد آزمایش 39 بیمار مبتلا به امیکرون در خراسان جنوبی شناسایی شد که در شهر های بیرجند، قاین، فردوس، سرایان، و طبس بوده اند.

دبیر ستاد پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی گفت: البته خوشبختانه مقدار موارد حاد و بستری در بخش مراقبت های ویژه افزایشی نداشته است.

در حال حاضر تعداد بستری های بیماران کرونایی با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی 74 نفر است که در خصوص 17 نفر ابتلا به کرونا قطعی است.

شریف زاده گفت: سه بیمار نیز در بخش آی سی یو بستری هستند و متأسفانه مقدار فوتی های ناشی از کرونا در استان نیز به هزار و 282 نفر رسیده است.

مقدار مبتلایان روزانه کرونا به صورت میانه در هفته قبل 72 نفر بوده است که روز گذشته به 199 نفر رسید که یک افزایش 176 درصدی را نشان می دهد بنابراین با افزایش خطر دستورالعمل های بهداشتی باید نسبت به گذشته بیشتر رعایت گردد.

در حال حاضر طبس و فردوس در شرایط زرد کرونایی و بقیه شهرستان های خراسان جنوبی در شرایط آبی هستند.

انتهای پیغام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خطر امیکرون بیخ گوش مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر امیکرون بیخ گوش مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید