خبرنگاران پیشکسوت فوتبال: پرسپولیس به فینال هم نرسد چیزی از دست نمی دهد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم در صورت نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا چیزی را از دست نداده است.

خبرنگاران پیشکسوت فوتبال: پرسپولیس به فینال هم نرسد چیزی از دست نمی دهد

علیرضا محمد روز شنبه در گفت و گو با وبلاگ دبستانیها در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بعد از اخراج ماشاریپوف بازی به سود پرسپولیس برگشت و توانست میدان رقابت را بدست بگیرد.

وی ادامه داد: همه دیدیم که پرسپولیس روی 2 حرکت تمرین شده به گل رسید و این نشان می دهد تیم از لحاظ تاکتیکی به بلوغ کامل رسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی شما به مراحل بالاتر می روید کارتان سخت تر و بازی ها سنگین تر می گردد، اما پرسپولیس به نوعی شخصیت گرفته و می تواند النصر را شکست دهد. هرچند النصر تیمی قدرتمند است که بازی کردن با آنها دشواری های خودش را دارد.

محمد درباره عملکرد سیامک نعمتی در پست دفاع راست پرسپولیس، گفت: با سیامک در پیکان همبازی بودم. او بازیکنی است که می تواند در چند پست بازی کند و توانایی های زیادی دارد. او در پست دفاع راست بسیار باهوش بازی نموده و توانسته به پرسپولیس یاری شایانی کند.

وی توضیح داد: پرسپولیس در این مدت آنقدر خوب بوده و آنقدر عالی بازی نموده که اگر به النصر هم ببازد چیزی را از دست نداده. بازیکنان پرسپولیس در این مدت مردم را شادمان کردند و اگر خدای ننموده مقابل النصر نتیجه نگیرند ما قدردان زحمات آنها هستیم، اما معتقدم این تیم می تواند قهرمان آسیا گردد.

ملاقات تیم های پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قرمانان آسیا امروز (شنبه) ساعت 18:30 در دوحه قطر برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیشکسوت فوتبال: پرسپولیس به فینال هم نرسد چیزی از دست نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشکسوت فوتبال: پرسپولیس به فینال هم نرسد چیزی از دست نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید