خبرنگاران قرنطینه آبادان و خرمشهر از روز آدینه

به گزارش وبلاگ دبستانیها، اهواز- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز آدینه هشتم فروردین شهرهای آبادان و خرمشهر به منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا به حالت قرنطینه در خواهند آمد.

خبرنگاران قرنطینه آبادان و خرمشهر از روز آدینه

اسماعیل زمانی سه شنبه در حاشیه نشست ستاد مشترک مقابله با کرونا ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار گردید در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دبستانیها اظهارداشت: در این نشست که با حضور استاندار خوزستان برگزار گردید برنامه ریزی لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان های آبادان و خرمشهر اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مهمترین این برنامه ریزی اعمال محدودیت یک هفته ای تردد و قرنطینه شهرستان های آبادان و خرمشهر است که رعایت آن از سوی شهروندان لازم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: در این راستا برای تردد شهروندان به مدت یک هفته محدودیت بیشتری اعمال می گردد و به همین منظور هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی مربوطه صورت گرفته است.

زمانی گفت: طی یک یا 2 روز آینده در بیانیه ای مشترک که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران آبادان و خرمشهر صادر می گردد، شهروندان را در جریان جزییات بیشتر تصمیم ستاد مقابله با کرونا قرار خواهیم داد.

وی یادآور شد: برای اجرایی کردن این تصمیم ها از سوی دستگاه های اجرایی، دستورالعمل هایی نیز در دست تهیه و تدوین است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید نمود: کوشش می گردد با اقداماتی که صورت می گیرد در مقابله با ویروس کرونا به دستاوردهای پیروز و تاثیرگذاری دست پیدا کنیم.

با مثبت شدن آزمایش هفت بیمار جدید به ویروس کرونا در شهرستان های آبادان و خرمشهر شمار مبتلایان به این بیماری در جنوب غرب خوزستان تا روز سه شنبه به 97 نفر رسید.

ویروس کرونا یا کووید - 19، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 170 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

تا به امروز 502 نفر در خوزستان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 65 نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قرنطینه آبادان و خرمشهر از روز آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قرنطینه آبادان و خرمشهر از روز آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید