تا به امروز موردی از کرونا در استان کرمان نداشته ایم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، خبرنگاران/کرمان روز گذشته خبری مبنی بر تحت مراقبت قرار دریافت دو فرد مشکوک به کرونا در استان کرمان در شبکه های مجازی منتشر شد که از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تکذیب شد.

تا به امروز موردی از کرونا در استان کرمان نداشته ایم

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش به این شایعه اظهار کرد: تا به امروز موردی از کرونا ویروس جدید در استان کرمان گزارش نشده است و انتظار داریم مردم اخبار تایید شده را از منابع رسمی دریافت نمایند.

به گزارش وبلاگ دبستانیها، پیش از این نیز رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تاکید نموده بود که مردم به شایعات مربوط به کروناویروس توجه ننمایند و اخبار این بیماری را تنها از وزارت بهداشت پیگیری نمایند.

براساس این گزارش، بیش از یک ماه است که ویروس تازه ای از خانواده ویروس های کرونا در دنیا شیوع پیدا نموده است. منشاء این ویروس شهر ووهان چین بوده و تا به امروز هزاران نفر را در چین و دیگر کشورهای دنیا مبتلا نموده است. به تازگی چند مورد ابتلا به این ویروس در ایران نیز گزارش شده و موجب فوت چند ایرانی شده است. مهمترین عامل جلوگیری از انتشار این ویروس، پیشگیری عنوان شده است. در این اینفوگرافیک با توصیه هایی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس آشنا می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا به امروز موردی از کرونا در استان کرمان نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز موردی از کرونا در استان کرمان نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید