تحقق بیش از 190 درصدی جذب تسهیلات کشاورزی فیروزآباد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان 191 میلیارد و 627 میلیون ریال تسهیلات در سال 1400 به فعالان این بخش پرداخت شده است.

تحقق بیش از 190 درصدی جذب تسهیلات کشاورزی فیروزآباد

سید کاظم موسوی گفت: مقدار تعهدات تسهیلات شهرستان پارسال 100 میلیارد بوده است و جذب تسهیلات تا سرانجام سال 1400 در شهرستان بیش از 191 درصد تحقق یافته است.

او گفت: بیشترین مقدار تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی است و از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از 95 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به خرید تعداد 76 دستگاه تراکتور و 76 دستگاه ادوات دنباله بند شده است.

موسوی گفت: در راستای افزایش تولید محصولات راهبردی و به منظور تسهیل در تامین نقدینگی کشاورزان از محل تسهیلات کشاورز کارت 127 مورد به مبلغ 41 میلیارد و 824 میلیون ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به نیاز مبرم دامداران به نقدینگی جهت تامین نهاده های دامی، از محل تسهیلات دامدار کارت مبلغ 26 میلیارد و 49 میلیون ریال به 96 نفر از دامداران پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاوری فیروزآباد به پرداخت تسهیلات بانکی متنوع به فعالان این عرصه اشاره و گفت: در بخش های آب و خاک، امور دام، صنایع تبدیلی و گیاهان داروئی نیز تسهیلات دیگری به مبلغ 28 میلیارد و 701 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وبلاگ دبستانیها فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحقق بیش از 190 درصدی جذب تسهیلات کشاورزی فیروزآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق بیش از 190 درصدی جذب تسهیلات کشاورزی فیروزآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید