بررسی و تدوین برنامه های جدید در مجلس شورای اسلامی به منظور جهش تولید ملی

به گزارش وبلاگ دبستانیها، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هم در سال جدید برنامه های جدیدی را برای جهش تولید طراحی می کند، گفت: تولید باید ادامه پیدا کند و این فرآیند را با قوت بیشتری دنبال می کنیم.

بررسی و تدوین برنامه های جدید در مجلس شورای اسلامی به منظور جهش تولید ملی

داود محمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دبستانیها، در رابطه با نامگذاری سال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته را سال رونق تولید ملی نامگذاری کردند که یک بحث بنیادی در اقتصاد است.

وی افزود: اقتصاد کشور زمانی باروری لازم را خواهد داشت و شرایط مناسب در کشور ایجاد می کند که تولید مناسب داشته باشیم.

محمدی با بیان اینکه تولید و اقتصاد فقط مربوط به کشور ما نیست، گفت: کشور های صنعتی پیشرفته در سایه تولید توانستند اقتصاد خود را به انتها برسانند. با توجه به شرایطی که تحریم و فشار های اقتصادی برای کشور ما ایجاد کرده است باید شرایط کشور را احیاء کنیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد:با توجه به مشکلاتی که در برای تولید ، صنعت و بسیاری از موسسات تولیدی کشور ما به وجود آمده است رهبر معظم انقلاب با نامگذاری این سال به نام جهش تولید و با دقت نظری که ایشان در این نامگذاری داشتند و دولت هم اهتمام به خرج داد شرایط تولید بهتر شد.

بررسی و تدوین برنامه های جدید در مجلس به منظور جهش تولید ملی

وی با تاکید بر اینکه مجلس هم در سال جدید برنامه های جدیدی را برای جهش تولید طراحی می کند، یادآور شد: تولید باید ادامه پیدا کند و این فرآیند را با قوت بیشتری دنبال کنیم و مسئله این است که اگر قرار باشد اقتصاد ما بارور شود و شاخص های منظم و بهتری داشته باشیم بنابراین باید باز هم روی تولید کار کنیم.

آسیب شناسی تولید باید صورت بگیرد

محمدی تاکید کرد: باید با مطالعه به آسیب شناسی تولید بپردازیم و بررسی کنیم که تولید ما در کجا مشکل دارد و کجا نتوانستیم آنچه برای کشور ما لازم بوده را وارد و آنچه را که لازم است صادر کنیم .

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با آسیب شناسی و مطالعه می توانیم تولید را شکوفا تر کنیم و با برنامه ریزی دقیق در شاخص های جهانی شرایط بهتری را برای کشور ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بررسی و تدوین برنامه های جدید در مجلس شورای اسلامی به منظور جهش تولید ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی و تدوین برنامه های جدید در مجلس شورای اسلامی به منظور جهش تولید ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید