انتشار کتاب های پرتو مشکوه و مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی تصویب شد

به گزارش وبلاگ دبستانیها به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، هفتمین جلسه شورای انتشارات با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، معاونان و اعضای این شورا برگزار گردید.

انتشار کتاب های پرتو مشکوه و مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی تصویب شد

در این جلسه چاپ و انتشار کتاب های مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی با ترجمه محبوبه سادات بیدگلی و پرتو مشکوه به تلاش غلامرضا امیرخانی و سیدصادق سجادی در حوزه تاریخ شفاهی به تصویب رسید.

بعلاوه در جدیدترین جلسه شورای انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسائل مربوط به پخش، افزایش تیراژ کتاب های پرفروش، اطلاع رسانی و بازاریابی نشر برای معرفی و افزایش فروش آثار انتشارات سازمان، چاپ مشترک بعضی از کتب با ناشران معتبر، درج نام عوامل نشر در صفحه حقوقی کتاب ها و تجدید چاپ کتاب های پرفروش انتشارات مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

بعلاوه آثار دریافتی انتشارات جهت اخذ مصوبه شورا مطرح و داوران هر اثر معین شدند.

در این جلسه فریبرز خسروی معاون کتابخانه ملی، هانیه گرائیلی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل، مظفر پاسدار شیرزای معاون توسعه مدیریت و منابع غلامرضا عزیزی رییس پژوهشکده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، غلامرضا امیرخانی سرپرست معاونت پژوهش، محبوبه قربانی مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش و زهرا عالمی رییس انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حضور داشتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار کتاب های پرتو مشکوه و مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب های پرتو مشکوه و مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید