ویترین حیرت انگیز مرسدس بنز در اشتوتگارت، عکس

به گزارش وبلاگ دبستانیها، عصر ایران نوشت: موزه آگیناگا با مساحت بیش از 2000 متر مربع به مکانی ایده آل برای غرق شدن در تاریخچه مرسدس بنز تبدیل شده است. بازدید از این موزه می تواند به درک و لمس ارزش های یکی از مهم ترین برندهای خودروسازی دنیا به مخاطب یاری کند.

ویترین حیرت انگیز مرسدس بنز در اشتوتگارت، عکس

موزه آگیناگا (The Aguinaga Museum) در بیلبائو (اسپانیا)، را می توان حاصل احتیاج دائمی به ارتقای نام تجاری با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای مردم دانست. بازدیدکنندگان از این موزه می توانند طی سفری به گذشته با تاریخچه مرسدس بنز بیشتر آشنا شده و شاهد تکامل این برند و بعضی نقاط عطف آن باشند.

موزه آگیناگا با در اختیار داشتن حدود 30 خودرو فعالیت خود را شروع نموده و به مرور زمان مدل های بیشتری به آن اضافه خواهند شد. این موزه ارتباط مستمری با موزه اشتوتگارت برای نمایش وسایل نقلیه نو خواهد داشت. افزون بر این، ارتباط با مجموعه داران شخصی برقرار خواهد بود که از این طریق نیز امکان نمایش موقت بعضی وسایل نقلیه خاص فراهم می گردد.

افزون بر وسایل نقلیه ای که سال فراوری آنها بازه زمانی 1926 تا دهه 1980 را در بر می گیرد، موزه آگیناگا می تواند به عنوان یک نهاد آموزشی به کار گرفته شده و به روش های دیگر تاریخچه شرکت مرسدس بنز را در معرض دید مردم قرار دهد.

موزه آگیناگا با مساحت بیش از 2000 متر مربع به مکانی ایده آل برای غرق شدن در تاریخچه مرسدس بنز تبدیل شده است. از قدیمی ترین مدل ها تا نمونه های مدرن تر، بازدید از این موزه می تواند به درک و لمس ارزش های یکی از مهم ترین برندهای خودروسازی دنیا به شما یاری کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ دبستانیها مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ویترین حیرت انگیز مرسدس بنز در اشتوتگارت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویترین حیرت انگیز مرسدس بنز در اشتوتگارت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید