اقدام دادگاه فدرال آمریکا درباره اسناد مالیاتی ترامپ

به گزارش وبلاگ دبستانیها، ایرنا نوشت: دادگاه تجدیدنظر فدرال آمریکا روز چهارشنبه به رغم درخواست دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، دسترسی دادستان نیویورک را به اظهارنامه ها و اسناد مالیاتی او، تائید کرد.

اقدام دادگاه فدرال آمریکا درباره اسناد مالیاتی ترامپ

به گزارش خبرگزاری رویترز؛ شرکت تجاری ترامپ پیشتر خواهان لغو احضاریه دادستان ناحیه منهتن برای آنالیز اظهارنامه های مالیاتی هشت سال گذشته او و جلوگیری از دسترسی مقام های قضایی نیویورک به پرونده مالیاتی ترامپ برای تحقیق کیفری در باره کار و کسب او، شده بود.

دادگاه تجدیدنظر فدرال ناحیه 2 منهتن خاطرنشان کرد که اعتبار این احضاریه مالیاتی در صورت طرح درخواست تجدیدنظر ترامپ در دیوان عالی ایالات متحده، با توجه به موافقت 2 طرف دعوا، به قوت خود باقیست.

افشاگری روز یکشنبه (6 مهر99) روزنامه نیویورک تایمز درباره فرار مالیاتی ترامپ، آنهم در زمانی که چند هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا وقت باقی است با واکنش های رسانه ای و سیاسی روبه رو شده است

براساس گزارش نیویورک تایمز، ترامپ پیش از برگزاری انتخابات 2016 توانسته به مدت 10 تا 15 سال از پرداخت مالیات خودداری کند و در نخستین سال حضورش در کاخ سفید (2017) تنها 750 دلار مالیات بر درآمد پرداخت نموده است.

این نشریه آمریکایی اضافه کرد: ترامپ در سال 2016 نیز که در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید، تنها 750 دلار مالیات پرداخت کرد.

افشاگری نیویورک تایمز در حالی است که ترامپ همیشه سعی نموده اظهارنامه های مالیاتی کار و کسب خود را منتشر ننموده و آمارها را کتمان کند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "اقدام دادگاه فدرال آمریکا درباره اسناد مالیاتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام دادگاه فدرال آمریکا درباره اسناد مالیاتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید