آزمون سراسری خراسان رضوی در 85 حوزه امتحانی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رییس گروه بهداشت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سطح استان خراسان رضوی 85 حوزه امتحانی با 106 هزار و 529 نفر داوطلب کنکور سراسری دایر شده است.

آزمون سراسری خراسان رضوی در 85 حوزه امتحانی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دبستانیها، علی اصغر حسنی، رییس گروه بهداشت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط بر بیش از 85 محل برگزاری آزمون سراسری نظارت دارند، گفت: داوطلبان کنکور سراسری قبل از حضور در محل برگزاری آزمون باید نسبت به خوداظهاری در سایت www.salamt.gov.ir اقدام نمایند و از ورود کسانی که این خوداظهاری را نداشته باشند جلوگیری به عمل می آید.

حسنی اضافه کرد: در سطح استان 85 حوزه امتحانی با 106 هزار و 529 نفر داوطلب کنکور سراسری در 5 رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه دایر شده است که از این تعداد 54 هزار و 101 داوطلب با 51 حوزه و 52 هزار و 428 داوطلب با 34 حوزه در مناطق زیر پوشش دانشگاه است.

رییس گروه بهداشت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه حق و حقوق داوطلبان کرونایی حفظ شده و آزمون این افراد در مکانی جدا از سایر داوطلبان برگزار می گردد، توضیح داد: در هر حوزه یک کارشناس بهداشت مستقر بوده و با در نظر دریافت نیروی اضافه در بعضی از حوزه های امتحانی با تعداد داوطلب بیشتر این عدد به بیش از 100 نفر می رسد.

وی تأکید کرد: طبق دستورالعمل مشترک معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش آموزش کشور حضور وبلاگ دبستانیها، عکاسان و تصویربرداران رسانه ها در محل های برگزاری کنکور سراسری جهت پوشش خبری و تصویری منوط به اخذ مجوز از ستاد برگزاری آزمون بوده و نمایندگان سازمان سنجش و معاونت بهداشت در کلیه شهر های برگزارنماینده آزمون حاضر هستند و بدون مجوز مذکور از ورود افراد فاقد مجوز جلوگیری به عمل می آید.

مدیر بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان نمود: رسانه هایی که تمایل به پوشش خبری و تصویری کنکور سراسری دارند باید هماهنگی لازم را با روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی و فردوسی مشهد که مسئولیت برگزاری آزمون در سطح استان را برعهده دارند داشته باشند تا بتوانند به خوبی نسبت به انعکاس خبری و تصویری این رویداد عظیم علمی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون سراسری خراسان رضوی در 85 حوزه امتحانی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون سراسری خراسان رضوی در 85 حوزه امتحانی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید