آرامش به استقلال نیامده، از قهرمانی آبی ها در جام حذفی می ترسم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، محمد نوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سالهای اخیر هرگاه اتفاق خوبی برای استقلال افتاد که هواداران از آن شاد شدند، بلافاصله یک حاشیه بزرگ و سنگین برای این تیم ایجاد شد تا آرامش باشگاه و شادی هواداران از بین برود. واقعا می ترسم استقلال قهرمان جام حذفی شود و اتفاقات بد دیگری برای آن روی دهد.

آرامش به استقلال نیامده، از قهرمانی آبی ها در جام حذفی می ترسم

پیشکسوت آبی پوشان گفت: به محض این که این تیم صدرنشین لیگ برتر شد استراماچونی تهران را ترک کرد و بلافاصله بعد از پیروزی در دربی مجیدی استعفا داد و این حاشیه هایی که شاهد آن هستیم رخ داد. برای همین است که من می ترسم تیم قهرمان جام حذفی شود و شاهد یکسری اتفاقات و حواشی دیگر برای آن باشیم.

وی اضافه نمود: واقعا فکر می کنم آرامش به استقلال نیامده و به نظر می رسد یک جریان در سیستم فوتبال هست که وظیفه اش سلب آرامش و آسایش از استقلال باشد.

نوری ادامه داد: اگر استقلال در سالهای اخیر درگیر این حاشیه ها نبود بارها می توانست قهرمان شود. اما همیشه قربانی اختلافات داخلی و حاشیه هایی شده که شاید خیلی از آنها خودساخته باشد.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان در خصوص جابجایی بیان داشت: چون پرسپولیس دو سه بازیکن جذب کرده هواداران استقلال احساساتی شده و درخواست جذب بازیکن دارند. این درست است که ما نباید در کورس جابجایی از دیگر تیم ها و به خصوص از تیم رقیب جا بمانیم، اما این مسئله را هم در نظر بگیرید که نباید در این زمینه احساسی عمل کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: می دانم مدیران باشگاه با بازیکنان مورد نظر مذاکراتی را آغاز کرده اند و انشاءالله با جابجاییی کاملا منطقی و غیر احساسی نقاط ضعف تیم را ترمیم می نمایند.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: البته این را هم در نظر بگیریم که حفظ این تیم بسیار سخت و حتی سخت تر از جذب بازیکن جدید است که مدیران باشگاه باید در عملی ساختن این امر خطیر تلاش زیادی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آرامش به استقلال نیامده، از قهرمانی آبی ها در جام حذفی می ترسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش به استقلال نیامده، از قهرمانی آبی ها در جام حذفی می ترسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید