استارتاپ

ثبت نام بیش از 8000 تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه زمینه ساز فراوری دانش بنیانی خواهد بود

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی چهار ماه گذشته بیش از 500 برنامه فناورانه در راستای رویداد ملی گام دوم در واحد های دانشگاهی برگزار شده و نزدیک به 20 هزار دانشجو و عضو هیات علمی از این رویداد استقبال نمودند.

2 تیر 1401

بابایی: نظام نوآوری شهر برای ابرشهر تهران تدوین می گردد

آخرین روش پیشرفت کشور های در حال توسعه در حوزه نوآوری و فناوری، تهیه نظام ملی نوآوری، بخشی، منطقه ای و شهری است.

26 فروردین 1401

وزیر بعدی گردشگری، پیگیر استمهال وام های فعالان این حوزه باشد

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب وکارهای وابسته اتاق ایران معتقد است: اگرچه برنامه وزیر پیشنهادی وزارت گردشگری برای اداره این وزارتخانه برنامه منسجمی است اما کامل نیست و حدود 20 درصد آن دارای نقاط ضعفی است.

3 شهریور 1400

دنیا با فناوری به جنگ کرونا می رود

تدروس آدهانوم گبریسوس رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت که اگر یک راه حل کاربردی برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا وجود داشته باشد، استفاده از فناوری های نوین و هوشمند است تا به شکل کارآمد این مشکل رفع گردد ولی فناوری چگونه و تا چه اندازه می تواند با...

5 شهریور 1399

اخذ تصمیمات جدید برای توسعه دولت الکترونیکی، تسهیل فضای کسب وکار

به گزارش خبرنگاران، رضا باقری اصل در توئیتر نوشت: جلسه چهاردهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات امروز دوشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد و تصمیمات جالب توجهی برای توسعه دولت الکترونیکی و تسهیل فضای کسب وکار گرفته شد.

28 مرداد 1399

پاریس تا آمستردام در 90 دقیقه، هایپرلوپ آینده سفرهای بین المللی است؟

هایپرلوپ یک حالت حمل و نقل پیشنهادی است که شامل مسافرت در کپسول های براق و غلاف مانند می باشد که به وسیله یک لوله استیل کم فشار با سرعت بیش از 600 مایل در ساعت (حدود 965 کیلومتر در ساعت) حرکت می نماید.

23 خرداد 1399