یک بازی ایرانی با قابلیت پیغام رسان اختصاصی منتخب دو جشنواره بین المللی شد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، یک شرکت فعال در حوزه فراوری محصولات خلاق یک بازی با قابلیت پیغام رسان اختصاصی را تجاری سازی نموده است.

یک بازی ایرانی با قابلیت پیغام رسان اختصاصی منتخب دو جشنواره بین المللی شد

به گزارش سرویس علم و پیشرفت وبلاگ دبستانیها به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیامین سالاری مدیرعامل شرکت خانه فناوری و هنر اکسیرتک با بیان این که بازی روی خط به صورت آنلاین و آفلاین انجام می گردد، گفت: این بازی یک معضل اجتماعی را در قالب طنز و کارتون به تصویر می کشد، شخصیت های داخل بازی توجه بیش ازحد به تلفن همراه خود دارند که همین موضوع مسائلی را برای آنان به وجود می آورد که بازیکن باید مسائل را حل نماید.

این بازی به سبک فکری و اکشن با موضوع فرهنگی استفاده متعارف از تلفن همراه دارای مراحل رقابت آنلاین و مراحل آفلاین است.

این بازی دارای پیغام رسان داخلی اختصاصی جهت چت با بازیکنان این بازی و بازی های دیگر این شرکت است، بعلاوه امکان بازی به صورت چند نفره و رقابت و ثبت رکورد وجود دارد.

از هیچ سرویس خارجی استفاده نشده است

بازی روی خط برای تلفن های همراه طراحی شده و سناریو مشخصی دارد که برای هر مرحله فکر شده و ترکیبی از کارتون و بازی است. فرایند ساخت این بازی و زیرساخت های آن کاملاً در داخل طراحی شده و از هیچ سرویس خارجی استفاده نشده است.

بازی راهبردی آنلاین دهکده من، دیگر محصول این شرکت است که دارای رزولوشن با کیفیت بالا و حجم بهینه، بدون هیچ گونه رفرش صفحه و تأخیر، شامل 7 لایه امنیتی، 2 نسخه قابل نصب و تحت وب، نقشه هوشمند و قدرتمند در هسته و پوسته و امکانات مختلف دیگر است.

مدیرعامل شرکت خانه فناوری و هنر اکسیرتک با اشاره به این که این دو بازی به زودی به مرحله عرضه می رسند، اضافه نمود: اگر معین دانش بنیان بودن یک محصول یا خدمت با نگاه علمی است پس نباید تمایلات شخصی در آن دخیل باشد، این موضوعی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید به آن توجه جدی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "یک بازی ایرانی با قابلیت پیغام رسان اختصاصی منتخب دو جشنواره بین المللی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بازی ایرانی با قابلیت پیغام رسان اختصاصی منتخب دو جشنواره بین المللی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید