واحدهای صنفی خرم دره زیر ذره بین بازرسان

به گزارش وبلاگ دبستانیها، خبرنگاران/زنجان فرماندار خرم دره از تشدید نظارت ها در این شهرستان در راستای مبارزه با کرونا اطلاع داد.

واحدهای صنفی خرم دره زیر ذره بین بازرسان

حجت محمدی در گفت وگو با وبلاگ دبستانیها، با بیان اینکه همچنان با جولان کرونا در خرم دره روبرو هستم، اظهار کرد: متاسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا در این شهرستان همچنان سیر صعودی داشته و شرایط این منطقه قرمز است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام کارشناسان بهداشت در حال حاضر سرایت کرونا خانوادگی شده است، اعلام کرد: علی رغم هشدارهای داده شده و اطلاع رسانی های انجام شده، متاسفانه شاهد رعایت نکردن موارد بهداشتی از جمله نزدن ماسک توسط عده ای از شهروندان خرم دره ای هستیم.

فرماندار خرم دره از تشدید نظارت و بازرسی های کرونایی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: خدمات دهندگان همه صنوف اعم از مغازه داران سطح شهر به ویژه رستوران داران، اغذیه فروشان، طباخان، فروشگاه های عظیم و سوپرمارکت ها، میوه فروشان، نانوایان، قنادان و آبمیوه فروشان، قصابان و مرغ و ماهی فروشان، ناوگان تاکسی رانی، داروخانه ها و ... ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه انتظار داریم مردم پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم به خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده های شان به نکات بهداشتی توجه نمایند که در غیر این صورت شاهد به خطر افتادن جان تعداد زیادی از همشهریان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طرح ضربتی کنترل رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان خرم دره نیز انجام شد، اضافه کرد: این طرح با حضور 11 اکیپ نظارتی متشکل از 28 نفر در راستای مطلع سازی و الزام همه خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و ... اجرا شد.

فرماندار خرم دره با بیان اینکه طی این طرح 284 واحد صنفی تحت نظارت بهداشت محیط بازدید و 25 واحد صنفی پلمب شد، ادامه داد: از 30 واحد هم تعهد رعایت پروتکل ها اخذ شد.

وی اعلام نمود: با توجه به شرایط بحرانی خرم دره و مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم رعایت فاصله فیزیکی مناسب و استفاده نکردن از ماسک توسط فروشندگان و خریداران صنف مورد نظر پلمب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واحدهای صنفی خرم دره زیر ذره بین بازرسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای صنفی خرم دره زیر ذره بین بازرسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید