قهرمان دنیا در بستر بیماری، جدیدی: اینها عوارض سال ها پر کردن چاله های تیم ملی است

به گزارش وبلاگ دبستانیها، نایب قهرمان کشتی المپیک 1996 آتلانتا می گوید که حالش اصلاً خوب نیست و چند روز است که خواب به چشمش نیامده است.

قهرمان دنیا در بستر بیماری، جدیدی: اینها عوارض سال ها پر کردن چاله های تیم ملی است

عباس جدیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دبستانیها با اشاره به بیماری اش گفت: دو هفته است که فقط درد می کشم. با هزار بدبختی MRI دادم، سه تا از دیسک هایم بیرون زده و دکتر گفت باید جراحی کنم، اما از درد هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. 4 روز است چشمانم را نتوانستم روی هم بگذارم. درد امانم را بریده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط کنونی اش ناشی از دوره قهرمانی است، گفت: همه اش از اثرات کشتی است. کسی که 8 سال یک وزن بالاتر کشتی بگیرد، 8 سال جور این و آن را بکشد و برای پر کردن چاله های تیم ملی وزنش را تغییر دهد، معلوم است این شرایط عایدش می گردد. مگر کسی غیر از عباس جدیدی این کار را می کرد؟ عوارض یک وزن بالاتر کشتی گرفتن ها حالا خودش را نشان می دهد.

قهرمان سال 1998 دنیا تاکید نمود: وقتی آدم 100 کیلویی را به 130 کیلو ببرند، از یک کشتی گیر 90 کیلویی در 100 کیلو استفاده نمایند،... چه بگویم. دو هفته است در خانه افتاده ام و کسی نیست حال مرا بپرسد. الان فقط می خواهم سلامتی ام را به دست بیاورم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قهرمان دنیا در بستر بیماری، جدیدی: اینها عوارض سال ها پر کردن چاله های تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان دنیا در بستر بیماری، جدیدی: اینها عوارض سال ها پر کردن چاله های تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید