فرصت ویژه همرا ه اولی ها برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی

به گزارش وبلاگ دبستانیها، همراه اول در کمپین جدیدی که از اول بهمن ماه شروع شده و تا سرانجام اسفند ماه نیز ادامه دارد، فرصت ویژه ای برای مشترکان سیم کارت های اعتباری در نظر گرفته تا بتوانند به جمع مشترکان سیم کارت های دائمی این اپراتور اضافه شده و از مزایای این مدل از سیم کارت ها برخوردار شوند.

فرصت ویژه همرا ه اولی ها برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی

به گزارش آی تی بررسی به طور خلاصه بعضی از تفاوت های سیم کارت دایمی همراه اول نسبت به سیم کارت های اعتباری شامل مواردی نظیر، قیمت و ارزش سیم کارت دایمی، ارزش سرمایه ای سیم کارت دایمی، تفاوت در تعرفه ها، تفاوت در نحوه پرداخت هزینه و صورتحساب و فرایند خاص نحوه سلب امتیاز در سیم کارت های دایمی همراه اول است.

در حال حاضر کم نیستند کاربرانی که دارای سیم کارت اعتباری هستند و در عین حال به دلایل مختلف که بعضی از آنها ذکر شد مایل به داشتن سیم کارت دائمی هستند و مهمتر آنکه مایل به حفظ شماره قبلی اعتباری خود نیز هستند.

همراه اول اما با توجه به شناخت از نیازها و خواسته های مشترکانش، این فرصت را ایجاد نموده تا این دسته از مشترکان با حفظ شماره و سیم کارت اعتباری خود، آن را تبدیل به سیم کارت دائمی نمایند.

نکته قابل توجه این که، هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی مبلغ 100 هزارتومان است که از این مبلغ 36 هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت محاسبه می گردد.

اما به موجب کمپین تازه همراه اول در بازه زمانی اول بهمن تا انتها اسفند ماه 1400، تبدیل اعتباری به دایمی با %30 تخفیف و با قیمت 70 هزار تومان ، ارایه می گردد.

نکته قابل توجه اینکه استفاده نمایندگان از این طرح علاوه بر تخفیف از بسته خوش آمد سیم کارت دائمی که شامل بسته اینترنت 30 گیگابایت به مدت 1 ماه از زمان فعالسازی است، نیز برخوردار می شوند.

برای این منظور مشترکان سیم کارت های اعتباری همراه اول از سه طریق می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

1- فروشگاه آنلاین همراه اول:

ورود به فروشگاه آنلاین همراه اول یکی از این روش ها محسوب می گردد که کلیه مشترکان می توانند به راحتی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند.

2- آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من:

مشترکین دارای گوشی های اندرویدی بعلاوه در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می توانند به راحتی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند.

برای اینکار پس از وارد شدن به اپلیکیشن همراه من، ابتدا وارد قسمت خدمات شده و پس از آن در قسمت خدمات سیم کارت، گزینه تبدیل به دائمی را انتخاب نموده و پس از انجام مراحل بعدی ، سیم کارت ایشان به دائمی تبدیل خواهد شد.

3- مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری:

منبع: انتخاب

به "فرصت ویژه همرا ه اولی ها برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ویژه همرا ه اولی ها برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دایمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید